Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.06.2023 14:49 - ТОЧНИЯТ ЦИТАТ Е: ... или "фейк дрън-дрън"
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 4110 Коментари: 14 Гласове:
2

Последна промяна: 04.06.2023 14:53

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                                                              .....
                                    О военных преступниках и перспективах наступления:

                                             Что еще рассказал американцам Буданов

                                     Освобождение временно оккупированных территорий

                                                       – первоочередная задача Украины

Цей матеріал також доступний українською

30 апреля 2023, 16:36

Поделитесь публикацией: Автор: Моесеенко Валентина


После новых ракетных атак россии, унесших десятки жизней гражданских украинцев, и на фоне ожиданий контрнаступления Украины журналист американского телеканала PBS Ник Шифрин пообщался с начальником ГУР МО Украины генерал-майором Кириллом Будановым, пишут "Комментарии".

"Каждый, кто совершил военные преступления или преступления против человечности в Украине, в том числе очень вопиющие, например, групповое изнасилование или убийство гражданских и детей, будет найден и уничтожен в любой части мира", ― заявил Кирилл Буданов, добавив, что для этого у Украины достаточно собственных сил и средств.


Источник: https://society.comments.ua/news/warrussia/o-voennyh-prestupnikah-i-perspektivah-nastupleniya-chto-esche-rasskazal-amerikancam-budanov-712046.html
© Comments.ua

                                             ИНАЧЕ, ДА ИМАШ "БУКЪР" ТРЯБВА ЖУРИ,

                                                         ДА СИ "ФЕЙКЪР" Е ПРОСТО.

                                                  ДОСТАТЪЧНО Е, ДА НЯМАШ ЧЕСТ

                       И ДА РАЗПРОСТРАНЯВАШШ ДОЛНАТА ЛЪЖА, ЧЕ ЗЕЛЕНСКИ ИСКАЛ

                                                  ДА УБИВА УКРАИНСКИ РУСНАЧЕТА,

                           ДОКАТО ТОЙ ПРИЗОВАВАШЕ ЦИВИЛНОТО НАСЕЛЕНИЕ ДА СЕ 

                    ЕВАКУИРА ДОРИ  И В ... РУСИЯ В ИМЕТО НА ЗДРАВЕТО И ЖИВОТА ИМ.

                           Наште телевизии редовно излъчваха вечерните изявления на
                             В. Зеленски и този призив там е наличен и не е еднократен.


                    ТИ СИ ТОВА КОЕТО ЧЕТЕШ, СЛУШАШ, ГЛЕДАШ И РАЗПРОСТРАНЯВАШ.

                        НЯМА ДА ПИТАМ ТАКА ЛИ ПОСТЪПИХА РУСИЯ И ПУТИН НА 24.2. 22 Г.
                                                                                    ... 





Гласувай:
2



1. vencivaleri1951 - Не е така точно Гетьо.
04.06.2023 18:49
Зеленски препоръча на украинците в Донбас, които се чувствата руснаци или имат и руско глажданство да напуснат Украйна в името на доброто на децата си и го направи преди да започне войната.
Хайде да помислим и преведем
Збенски, чиито предки са приети , оземлени или им е помогнато да отворят мастерская, магазин, аптека, или са приети в домовете напо заможни руснаци за гувернанти, управитерли на емения и т в , сега предлага на тези хора за доброто на децата си да напуснат Украйна-той потомъкът на пришълци , гони потомците на хората създали Донбас. Е няма как да стане-в случаят пришълецът , ако има късмет е последва семейството си.
Колкото до Буданов-първо да оправи къщичката си, да направи опело на тези от бункера и тогава да трепе руснаци Щото да не стане като колегите му от Сайгон и Кабул да се държи за колесника на американски самолет, сокато силите му го напуснат или приберат колесника-Дрего не го чака този пуяк
цитирай
2. getmans1 - Най-малкото, аз цитрам
04.06.2023 19:35
... едва ли не печатния първоизточник с дата и час дори, и мога да цитирам още един който го цитира в тази му пълнота а ти ми цитираш недоквакани фейкове.

Същото е и със Зеленски - нямам време за губене да ТИ ВАДЯ ЛИНКОВЕ от толкова време ... но това което казвам е проверимо


vencivaleri1951 написа:
Зеленски препоръча на украинците в Донбас, които се чувствата руснаци или имат и руско глажданство да напуснат Украйна в името на доброто на децата си и го направи преди да започне войната.
Хайде да помислим и преведем
Збенски, чиито предки са приети , оземлени или им е помогнато да отворят мастерская, магазин, аптека, или са приети в домовете напо заможни руснаци за гувернанти, управитерли на емения и т в , сега предлага на тези хора за доброто на децата си да напуснат Украйна-той потомъкът на пришълци , гони потомците на хората създали Донбас. Е няма как да стане-в случаят пришълецът , ако има късмет е последва семейството си.
Колкото до Буданов-първо да оправи къщичката си, да направи опело на тези от бункера и тогава да трепе руснаци Щото да не стане като колегите му от Сайгон и Кабул да се държи за колесника на американски самолет, сокато силите му го напуснат или приберат колесника-Дрего не го чака този пуяк

цитирай
3. vmir - Ботът вв1951 пак се прави на бит с мокър чорап по главата.
04.06.2023 19:57
И му се чудя и мая защо трябва да го увърта по килифарски, а не си признае направо, че Адам и Ева са руSSнаци и затова путлер учи децата, че руSSия никъде не свършва. Така ще стане още по-ясно, че дедите на Зеленски са се добрали до руSSки земи, хамериканци, европейци, китайци, африцанци, пингвини и българи са долазили до руSSки земи, а триметровите атланти са руSSнаци, които са дошли от Сириус в бащиното си наследство Земя и затова трябва да направят всички руSSнаци, или да ги превърнат в радиоактивна пепел.
цитирай
4. getmans1 - Сега ще ти покажа кой гони хора от родините им места ...
04.06.2023 20:01
Путин взе нечовешко решение относно съдбата на жителите на анексираните от Русия области
28 април 2023 14:17

9088
216
Путин взе нечовешко решение относно съдбата на жителите на анексираните от Русия области
© Getty Images (архив)
167
Добави коментар

Президентът на Руската федерация Владимир Путин обяви, че ще изгони всички украинци, които откажат да се сдобият с руско гражданство в окупираните от Москва територии в Източна и Южна Украйна, независимо колко поколения са израснали там.

Всичко по темата:
Руската инвазия в Украйна 10657
Жителите на четирите украински области, които Русия незаконно анексира през септември 2022 г. – Донецк, Луганск, Херсон и Запорожие, имат срок до 1-ви юни т.г. да приемат руско гражданство. В противен случай ще бъдат изселени от родните им места.


Русия раздала над 80 000 паспорта на жители от анексираните четири територии. ЕС обяви, че не ги признава

Нареждането вече е подписано от Путин, който наскоро посети за втори път завзетите от руската армия области, където разговаря с част от местните жители.

Тези, които не желаят да получат руски документи за самоличност до 1-ви юни, ще имат време до 1-ви юли да се изнесат от домовете си. След този период те ще се считат за чуждестранни граждани на територията на Руската федерация и ще бъдат принудени да напуснат, информира агенция Интерфакс.

Руската инвазия в Украйна
Владимир Путин
Русия
Украйна
анексиране

https://novini.bg/sviat/rusia/778774
цитирай
5. vmir - Бот вв1951 е приел за норма изконната шумкарска ценност
05.06.2023 00:40
да се прогонват или елиминират собствениците на неджимо имущество, за да го оползотворят бездомните шумкари.
цитирай
6. vencivaleri1951 - Слушай бе плужек
05.06.2023 10:02
Венци в момента живее в реституирания имот на дядо си. До към 30та си година живя в къща построена на терен да другите баба и дядо/неправилните. Венци си направи в центъра на София жилище в което сега живее дъщеря му. Когато правилният дядо на Венци учеше в Австрия/макар е не висше , на дядо ти дестинациите са били основно до някой по голям пазар в околията да продаде или купи нещо.Венци нямаше да има село , ако не бяха изселили до живот дядо му. А ти бе бърборко , през жалкия си животец успя да оградиш от циганите къщата на родителите си. Какъм стандарт създаде на децата си, че се скитат ябанджийски хляб да дадат, а когато те поканят на гости, единственото впечатлително нещо за теб са бързите вериги за хранене с големите порции-на корем И още нещо за принципите на родителите ми На дядо ми жилището можеше да не бе реституирано ако:
-нашите фитивно се бяха развели/като хиляди други/
-ако баща ми /той бе наследникът/ бе дарил апартамента на мен в гратисния период
Впрочем на мен ми бе неудобно докато беше жив да реституирам жилището, или по точно да му предложа да подпише документите и молбата. Дъщеря ми в периода в койтосе беше засилила да работи за себе си, намекнапред него, че иска жилището за офис Баща ми се "съгласи" като и каза тя да разговаря с хората които трябва да напуснат и на нея се изпари желанието да прави там офис
Та виж сопол, няма мъж в родата ми да не е направил дом/ама не , дали му от работатата, общината-сам или подбрани съкооператори/-дядовци, баща , чичовци, аз, след мене
Родата ми е дала, а не взела след 9ти сетември Три живота няма да ти стигнат да имаш това , което получихме от реституция Преди промените бях като всички-от заплата , до заплата. Промените ме направиха заможен-и от приватизация и реституция и от това да не работя без пари Ти си бил льохман и преди и сега

quote=vmir]да се прогонват или елиминират собствениците на неджимо имущество, за да го оползотворят бездомните шумкари. [/quote]
цитирай
7. vencivaleri1951 - Гетьо и мен ме мързи да се ровя, но ако искаш мага да го направя
05.06.2023 10:17
Точно с това си изказване той отблъсна симпатиите които имах към него до този момент Аз в него се излъгах по жестоко , отколкото от Кирчо. Той дойде с обещание за мир и , че ще доведе Минските съглашения до край. След това , като започна и той да шиканира договореностите направи изявлението за което писах Войната се случи след година, две... Може би го е казал от доброжелателност, защото и тогава се обстрелваха позиции в Донецка и Луганска република, и тогава Донецк бе обстрелван и тогава рускоезичното население извън контрола на т нар сепаратисти бе унижавано...
И това се случи след първото посещение на зеленски на линията на съприкосновение,
когато лидер от десен сектор му каза , че е "лох", когато публично пред войниците го направи за нищо-директно почти го заплаше за миролюбивия му ентусиазъм При това всички видяхме унизителния диалог между представител на десен Сектор и президент

Впрочем ето ти и подканата на Зеленски от 5 август 2021г
Украинският президент Володимир Зеленски призова всеки самовъзприемащ се като "руснак" в Донбас да "търси мястото си в Русия" заради децата и внуците си.

getmans1 написа:
... едва ли не печатния първоизточник с дата и час дори, и мога да цитирам още един който го цитира в тази му пълнота а ти ми цитираш недоквакани фейкове.

Същото е и със Зеленски - нямам време за губене да ТИ ВАДЯ ЛИНКОВЕ от толкова време ... но това което казвам е проверимо


vencivaleri1951 написа:
Зеленски препоръча на украинците в Донбас, които се чувствата руснаци или имат и руско глажданство да напуснат Украйна в името на доброто на децата си и го направи преди да започне войната.
Хайде да помислим и преведем
Збенски, чиито предки са приети , оземлени или им е помогнато да отворят мастерская, магазин, аптека, или са приети в домовете напо заможни руснаци за гувернанти, управитерли на емения и т в , сега предлага на тези хора за доброто на децата си да напуснат Украйна-той потомъкът на пришълци , гони потомците на хората създали Донбас. Е няма как да стане-в случаят пришълецът , ако има късмет е последва семейството си.
Колкото до Буданов-първо да оправи къщичката си, да направи опело на тези от бункера и тогава да трепе руснаци Щото да не стане като колегите му от Сайгон и Кабул да се държи за колесника на американски самолет, сокато силите му го напуснат или приберат колесника-Дрего не го чака този пуяк

цитирай
8. vmir - 6. vencivaleri1951 - Слушай бе плужек
05.06.2023 10:24
Хахаха, абе мърльо, дали някога в мозъка ти ще протече рационален процес да осъзнаеш колко отдалеч се виждат лъжите ти? Че, ти ако беше придобивал собственост с труд, щеше ли с лека ръка да приписваш украинска собственост на крадливите нашественици и да оправдаваш разбойническите им попълзновения? Нима не усещаш как се издаваш, че в рода ти се е лъгало и крало на поразия? Аре ходи да убеждаваш Пръцко колко си бил работлив и кадърен, но даже и той е наясно с лъжите ти, но си трае мишокът, защото така му е удобно.
цитирай
9. vencivaleri1951 - А ти чети:
05.06.2023 12:17
Никога не съм казвал, че съм от работливите Нито пък баща ми Бог да го прости , той пирон не е забил Дядовците ми обаче бяха работохолици За неправилния няма да говоря-той бе "класов противник" Правилният работеше в Железниците, изпратиха го от там да учи нещо като техникум ли , полувише ли-недипломиран инженер, каквото и да значи. Запалил се във Виена по профсъюзно движение и тук става лидер средна ръка на железничарските профсъюзи. Осъдиха го, помилваха го , но доживатно го заточиха в едно село, където и доживя старините си , а той живя дълго. Къщичката която му бяха конфискували наполовина по ЗЗД му я възтановиха след девети. В Началото на Банишора-до Мария Луиза После направиха блок и аз там живея.
Неправилният дядо беше много имотен и аз и братовчедите получихме достатъчно имот след реституцията. А иначе , бях написал че бях като всички -от заплата до заплата Никога не съм бил голямата работа като теб например да съм супер преподавател, да съм провеждал обучение Мастер клас и други подобни фантазии.
Тук съм с име, физономия Гоче ме изнуди и показах и трудовата си книжка, диплом за кин, показвал съм и дома си. Ти си обаче блогово зомби
Един постинг нямаш и цялото ти творчество е концентрирано върху скромната ми персона на заклет счетоводител-нищо и никаква професия, но ми дава стандарт, който ти никога не си имал и няма да имаш А някога бяхме почти с еднакъв стандарт-Вашата групичка тук от интелектуали поиска неравенство-е получиго

vmir написа:
Хахаха, абе мърльо, дали някога в мозъка ти ще протече рационален процес да осъзнаеш колко отдалеч се виждат лъжите ти? Че, ти ако беше придобивал собственост с труд, щеше ли с лека ръка да приписваш украинска собственост на крадливите нашественици и да оправдаваш разбойническите им попълзновения? Нима не усещаш как се издаваш, че в рода ти се е лъгало и крало на поразия? Аре ходи да убеждаваш Пръцко колко си бил работлив и кадърен, но даже и той е наясно с лъжите ти, но си трае мишокът, защото така му е удобно.

цитирай
10. getmans1 - ДО ком. 9. vencivaleri1951 -
05.06.2023 13:38
... МНОГО ПЪТИ СИ ПИСАЛ ЗА ДЯДО СИ, МИР НА ПРАХЪТ МУ.

И в тези писания толкова много противоречия, че хората се дразнят.
Отделно това, колкото и велики неша да са вършили предците ти едва ли това ще те направи по-велик, че противоречията в писанията ти те правят само по-смешен.

vencivaleri1951 написа:
...
Правилният работеше в Железниците, изпратиха го от там да учи нещо като техникум ли , полувише ли-недипломиран инженер, каквото и да значи. Запалил се във Виена по профсъюзно движение и тук става лидер средна ръка на железничарските профсъюзи. Осъдиха го, помилваха го , но доживатно го заточиха в едно село, където и доживя старините си , а той живя дълго.
цитирай
11. vencivaleri1951 - Гетьо, аз имам двама дядовци
05.06.2023 19:37
"Правилен и неправилен"
Правилният бе осъден, помилван и заточен пожизнено. По ЗЗД конфискуват половината къща Не е имал право да работи повече държавна и общинска работа, освен в една кариера за камъни и то няколко месеца годишно Живяли са много бедно
Неправилният ми дядо е бил колега, но много по напред с материала-прокурист е бил в маслобойния завод Нива в Костинброд, и съуправител след това на ЗД Орел
дядо му и баща му имат са в околията където е интерниран правилния дядо. Имат и чифлик там и много гора и земя Баща ми, чичо ми летно време през ваканцията са им работели. Майка ми и баща ми се запознават там, после се срещат и в София -баща ми е учил във втора мъжка
Аз реституция получавам като земя, гора, 12/част сграден фонд от неправилния дядо, а жилището реституирам от правилния дядо, като плащам половината от него на братовчедите си. Също така неправилната ми баба пък след 9ти септември е въдворена в стола на Бакърената като нетрудов елемент, докато баби и майки на "блогови " десиденти са се надпреварвали като активистки в ОФ и са подавали документи в БКП , като в случая който тук е разказвал Вмир.
Поне в този Блог няма блогър с по репресирана рода от мен-и преди 9ти и след
Дори по съпружеска линия имаме разстрелян близък роднина през 37ма в Киев Аз имах много добра връзка и с двамата си дядовци и за това може да е станало объркване. А колко е било бедно семейството на баща ми говори следното.
-Баща ми отваря дума пред дядо ми за следване, и че иска да учи за лекар На другия ден дядо го връща към разговора.
Добре, ще те издържам колкото мога, но ти ще учиш за ветеринарен лекар. Колко човека от селото викат за човек доктор, а за добиче всеки търси помощ!?
Медицината остана несбъдната мечта за баща ми-той другаруваше с Димков-баща ми заради интереса си към медицината, онзи като военен се интересуваше от армията ни-двама си задоволяваха интересите , а и къщите ни бяха наблизо. Впрочем говореше се за него че бил репресиран, че не му давали да лекува...Официално частната практика беше забранена, но пред дома му вечно имаше върволица от хора. Малко знаят, че Борис уволнява Димков заради русофилството му

getmans1 написа:
... МНОГО ПЪТИ СИ ПИСАЛ ЗА ДЯДО СИ, МИР НА ПРАХЪТ МУ.

И в тези писания толкова много противоречия, че хората се дразнят.
Отделно това, колкото и велики неша да са вършили предците ти едва ли това ще те направи по-велик, че противоречията в писанията ти те правят само по-смешен.

vencivaleri1951 написа:
...
Правилният работеше в Железниците, изпратиха го от там да учи нещо като техникум ли , полувише ли-недипломиран инженер, каквото и да значи. Запалил се във Виена по профсъюзно движение и тук става лидер средна ръка на железничарските профсъюзи. Осъдиха го, помилваха го , но доживатно го заточиха в едно село, където и доживя старините си , а той живя дълго.

цитирай
12. getmans1 - "Правилен и неправилен&q...
05.06.2023 20:02
vencivaleri1951 написа:
"Правилен и неправилен"
Правилният бе осъден, помилван и заточен пожизнено. По ЗЗД конфискуват половината къща Не е имал право да работи повече държавна и общинска работа, освен в една кариера за камъни и то няколко месеца годишно Живяли са много бедно
Неправилният ми дядо е бил колега, но много по напред с материала-прокурист е бил в маслобойния завод Нива в Костинброд, и съуправител след това на ЗД Орел
дядо му и баща му имат са в околията където е интерниран правилния дядо. Имат и чифлик там и много гора и земя Баща ми, чичо ми летно време през ваканцията са им работели. Майка ми и баща ми се запознават там, после се срещат и в София -баща ми е учил във втора мъжка
Аз реституция получавам като земя, гора, 12/част сграден фонд от неправилния дядо, а жилището реституирам от правилния дядо, като плащам половината от него на братовчедите си. Също така неправилната ми баба пък след 9ти септември е въдворена в стола на Бакърената като нетрудов елемент, докато баби и майки на "блогови " десиденти са се надпреварвали като активистки в ОФ и са подавали документи в БКП , като в случая който тук е разказвал Вмир.
Поне в този Блог няма блогър с по репресирана рода от мен-и преди 9ти и след
Дори по съпружеска линия имаме разстрелян близък роднина през 37ма в Киев


... Питам се, дали аз неправилно съм се изразил или ти нарочно въртиш и усукваш нещата ... НЕ СИ СПОМНЯМ НЯКОЙ ДА ТЕ ПИТАЛ ЗА ДЯДОВЦИТЕ ТИ, аз пък най-малко но, ми правят впечатления в разказите ти ... то войни, бунтове, транспорти стаки, смъртни присъди, разселвния И всичкото това като доводи но когато, и както ти е удобно а какво това трябва да интерисува публиката неясно още повече, че всеки път различно.
цитирай
13. vencivaleri1951 - Гетьо, не е различно Аз с правилен и неправилен се шегувам
05.06.2023 20:11
Както и Господ се шегува често с правилата-и семейството на баща ми, и моето са пример за това. Родово противостоене от една страна, от друга-здрави семейства и може би различието е спойката. Аз този спор го водя с Вмир, защото той без нито един ред да е написал тук, непрекъснато се заяжда с мен където и да коментира.
С теб спора ми беше, дали зеленски е казал, на тези които се чувстват руснаци/а това са доста милиони/ да си вървят за доброто на зеца и внуци. Ти пак ме обвини , че лъжа, а аз ти го цитирах. Днес прочетох и при руснаците и в Блиц, че насилствено евакуират на Запад жителите на Крематорск и Славянск. При това отнемат без позволение на родителите деца и ги евакуират-вероятно да не ги открадне путин
Така, че дай да си довършим нашия спор ако искаш, а този с Вмир остави на нас

getmans1 написа:
vencivaleri1951 написа:
"Правилен и неправилен"
Правилният бе осъден, помилван и заточен пожизнено. По ЗЗД конфискуват половината къща Не е имал право да работи повече държавна и общинска работа, освен в една кариера за камъни и то няколко месеца годишно Живяли са много бедно
Неправилният ми дядо е бил колега, но много по напред с материала-прокурист е бил в маслобойния завод Нива в Костинброд, и съуправител след това на ЗД Орел
дядо му и баща му имат са в околията където е интерниран правилния дядо. Имат и чифлик там и много гора и земя Баща ми, чичо ми летно време през ваканцията са им работели. Майка ми и баща ми се запознават там, после се срещат и в София -баща ми е учил във втора мъжка
Аз реституция получавам като земя, гора, 12/част сграден фонд от неправилния дядо, а жилището реституирам от правилния дядо, като плащам половината от него на братовчедите си. Също така неправилната ми баба пък след 9ти септември е въдворена в стола на Бакърената като нетрудов елемент, докато баби и майки на "блогови " десиденти са се надпреварвали като активистки в ОФ и са подавали документи в БКП , като в случая който тук е разказвал Вмир.
Поне в този Блог няма блогър с по репресирана рода от мен-и преди 9ти и след
Дори по съпружеска линия имаме разстрелян близък роднина през 37ма в Киев


... Питам се, дали аз неправилно съм се изразил или ти нарочно въртиш и усукваш нещата ... НЕ СИ СПОМНЯМ НЯКОЙ ДА ТЕ ПИТАЛ ЗА ДЯДОВЦИТЕ ТИ, аз пък най-малко но, ми правят впечатления в разказите ти ... то войни, бунтове, транспорти стаки, смъртни присъди, разселвния И всичкото това като доводи но когато, и както ти е удобно а какво това трябва да интерисува публиката неясно още повече, че всеки път различно.
цитирай
14. getmans1 - АЗ ЩЕ СЕ ПОВТОРЯ, ...
05.06.2023 23:27
"... Питам се, дали аз неправилно съм се изразил или ти нарочно въртиш и усукваш нещата ... НЕ СИ СПОМНЯМ НЯКОЙ ДА ТЕ ПИТАЛ ЗА ДЯДОВЦИТЕ ТИ, аз пък най-малко но, ми правят впечатления в разказите ти ... то войни, бунтове, транспорти стаки, смъртни присъди, разселвния И всичкото това като доводи но когато, и както ти е удобно а какво това трябва да интерисува публиката неясно още повече, че всеки път различно."
... ЧЕ МИ ПИСНА ОТ ТВОЯТА РОДА .... ЩО ЗА "ДОВОДИ" МОГАТ ДА СА ТЕ В НАШИТЕ РАЗГОВОРИ!?

... Сега ще ти цитирам и БЛИЦ където пише за "НАСИЛСТВЕНОТО" евакуиране, чети;

"В същото време населението се извежда от градовете, и то насилствено.

Тече принудителна евакуация, като особено внимание се отделя на децата, които в някои случаи се отнемат от родителите си, разказа военнослужещ от руската група войски "Юг".

...

Потвърждава се и евакуацията на цивилното население и в Часов Яр, където в момента е щабът на командването на групировката "Восток" на Въоръжените сили на Украйна, ръководена от генерал Сирски.

Според украинските военни, в града са останали само онези, които искат да изчакат пристигането на руските войски, които така или иначе попадат в графата на "сепаратистите" и "предателите"."

... Този път БЛИЦ ме изненадват, ЧЕ ДАВАТ ДВЕТЕ ГЛЕДНИ ТОЧКИ - нещо рядко за тях НО ПРОБЛЕМ ЗА ТЕБ, че си възприел само едната.

Днес става късно но утре ще видим и прочетем как Зеленски "гони" руснаците от Донбас, И НА-ВАЖНОТО, ЩЕ СРАВНИМ с цитата от ком. 4
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6072300
Постинги: 2741
Коментари: 26493
Гласове: 9634
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031