Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.05.2021 22:05 - КРЪСТНИКЪТ
Автор: jupel Категория: Политика   
Прочетен: 606 Коментари: 1 Гласове:
8

Последна промяна: 21.11.2021 00:11

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

 https://www.youtube.com/watch?v=JAKAli28n6g
КРЪСТНИКЪТ

Бойко Борисов станал кръстник на бандит - Скандално http://skandalno.net › bojko-borisov-krastnik-bandit-15...  
  1.  
  2.  
  Кой е наредил статията да се изтрие?! Познайте.



И него някой ще разкръсти,
щом народа си мори,
но кой българин го кръсти
така че той се изроди!


НО  БОГ СЕ СЪРДИ


image

 
.....природата отмъщава


https://www.youtube.com/watch?v=2K6UtnyxlA4

 sekirata Bog se surdi

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=QUgLeCd4vD4

sekirata Bog se surdi prirodata otmushtava



https://www.youtube.com/watch?v=NsaS314Gonw

Prirodata brani si pravata Bog ne raboti za zaplata
https://www.youtube.com/watch?v=JAKAli28n6g


https://www.youtube.com/watch?v=mT_50jJvI8c

sekirata Prirodata brani si pravata












Гласувай:
8



1. jupel - 3. andrei - Преди малко, за комен...
07.05.2021 22:34
3. andrei - Преди малко,за коментар(пардон да ме наплюва)се появи една грозница,
02.05 10:05
от село Симеоново,със звучната и красноречива фамилия Копукова!!!За непознаващи речникът на жаргоните,КОПУК означава глупав и негоден човек!!!Та същата грозница,"разбира" от политика,колкото и от поезия,за което неистово претендира!!!Скрий се КОПУК-мястото ти не е тук!!!\

jupel - ИЗТРИЙТЕ ВСИЧКО СРЕЩУ МЕН И ДЕТЕТО МИ В ТОЗИ САЙТ ИНАЧЕ ВИ БЛАГОСЛАВЯМ И ПЛЮЯ НА ВАС, ЗНАМ КОИ СТЕ-ПРОДАДЕНИ БЪЛГАРСКИ ДУШИ,БОКЛУЦИ!ТРИЕТЕ,ЗАЩОТО ПРОФИЛЪТНА ИВА

.....НА ИВА СТЕ ВИЕ-ПРЕЧЕТЕ МИ И ВАШЕТО ЩЕ ДОДЕ....
КОПУКОВА ,АКО МАРГАРИТА ПЕТКОВА НЕ ПИШЕ ПОЕЗИЯ, ТОВА ЛИ Е ПОЕЗИЯ ПОД НОСА ТИ ТУК...?!НО МЪЛЧИШ.



ИЗВРАЩЕНИЕ С РОДЕН ЕЗИК -



БЪЛГАРСКИ, НЕКАДЪРНОСТ,



ЧАК ПЪК ПОЕЗИЯ И БЕЗ КРИТИКА !



А КРИТИКАТА СЕ НАСОЧВА СРЕЩУ



КАДЪРНИТЕ ХОРА, ПОЕТЕСИ КАТО



МАРГАРИТА ПЕТКОВА.









По усмивката ми сладолед



Автор: iva8787 Категория: Поезия





синя пеперуда iva8787



разбира се, че не съм Ива, не съм и секирата







Надеждите в очите ми



разцъфнаха...



Трилистни детелини диря



за късмет...



Кафявите ми лунички



настръхнаха-



по усмивката ми капна



сладолед









ПО ЧЕНЕ МИ СЛАДОЛЕД





реакция от мен А.Х.Т. sekirata





по "творбата" на някоя си Ива8787..





То тук е прието всеки да се пише



с поне по три имена,



дори с обратен пол.



















Мераците в очите ти



разцъфнаха…



Спонсори дириш за късмет…



Онези скрити понички



настръхнаха-



по чене ти капна



сладолед







Бон Апети


ЗАПОЧНАХТЕ ДА МЕ ТРИЕТЕ, Е ИМАМ ДРУГ НАЧИН..ПАК ЖAЛБИ ОТ ЕДНИ И СЪЩИ НЯКОЛКОТО БЕДНИ ДУШИЦИ
КУСУР И КОМЕНТАРИТЕ МИ ПАК ОТВОРЕНИ,ЕЙ, С ТЕЗИ РЪЧИЧКИ ПРЕГРЪЩАТЕ ПОЛОВИНКИТЕ И ДЕЦАТА СИ, ХРАНИТЕ СЕ?! да не би само аз да се жалвам, но явно правя го КАЧЕСТВЕНО И НЯМАМ ПРАВО НА ЗАЩИТА?!
автор: sekirata категория: Поезия
прочетен: 0 коментари: 0 гласове: 0
10:56 - ТРОЛОВЕ ТУРСКИ, ФАШИСТКИ И ХаМЕРИКАНСКИ,ГЕРБОВИ .....НЯМА ЛИ ДА СЕ СПРЕТЕ ДА МИ КРАДЕТЕ ПАРОЛАТА?!
Автор: sekirata Категория: Поезия
Прочетен: 10 Коментари: 0 Гласове: 0
Последна промяна: 11:09
САМО ЧАКАТЕ ДА ПУСНА ПОЛИТИЧЕСКИ ПОСТ И ХОП,НЕ МОГА ДА ВЛЕЗНА С ПАРОЛАТА СИ ТУК, А И В ИМЕЛА Е РОВЕНО, ВЪРНАТИ СТАРИ ПАРОЛИ!
ИМА ЛИ АДМИН ТУК ИЛИ НЕ?!
И КАКВО ДА ЧЕТА ? НА НЯКОИ ДжУРНАЛИСТКИ И ФАШИЗИРАНИ ЕЛЕМЕНТИ И ТУРЦИ КОИТО ДА СИ ВИДЯТ АВТОБУСИТЕ ДНЕС И УТРЕ ОТ ТУРЦИЯ ЗА НАСАМ , А ПОСЛЕ ДА ПЛЮЯТ ПО РУМЕН РАДЕВ! ПЛАЗМОДИИ...ТРОЛОВЕ,ДОРИ ТОВА В ПОСТОВЕТЕ СИ НЕ МОЖЕТЕ ДА ДОКАЖЕТЕ ,ЧЕ Е ВАШЕ ,ТА И КОИ СТЕ?!
РАДЕВ Е НА СВЕТЛИННИ ГОДИНИ ПРЕД ТУРЧИНА И КУПЕНИЯТ ГЕРДжИКОВ,
А В СОФИЙСКИЯ СЕ ВИХРИ ПРОДАЖБА ЯКА НА ГЛАСОВЕ-ГЛАДНИ СТУДЕНТИ,ЗАБРАВИХА КАК ГИ ПРЕБИВАХА НА ПРОТЕСТИТЕ И ТО ТЯХНИЯ РЕКТОР С ГЕРБ. ТУРЦИТЕ И ФАШИСТИТЕ У НАС С ТРОЛОВЕТЕ СИ ДА СИ ГЛЕДАТ КОШНИЦАТА ПРОДЪНЕНА,ГНИЛА.
ЗНАМ ЗАЩО НЯКОИ ТУК НЕ МЕ ТРАЯТ, ПУКА МИ!
НО АЗ СЪМ БЪЛГАРКА И ГО ДАКАЗАХ НЕ ВЕДНЪЖ. НЕ СЪМ НИТО ТРОЛ, НИТО ФАШИСТ, НИТО ЕМИГРАНТ ПЛАТЕН ДА ПИША ОТВЪН СРЕЩУ ИСТИНСКИТЕ БЪЛГАРИ В БЪЛГАРИЯ, НИТО АЙШЕ, НИТО ТУРСКИ ШАЛВАРИ И ЧАЛМА.ТО НА ЧОВЕК МУ ПИСВА ВЕЧЕ ОТ ТАЗИ СЛОБОДИЯ В ИНТЕРНЕТА И МЕДИИ ПРОДАЖНИЦИ ,А БЪЛГАРИ СЕ ВОДЯТ, ПФУ,!!!!!
КВИ ГИ ДИРИТЕ С ТЕЗИ ТРОЛОВЕ ?!
И В ЧУЖБИНА СПАСЯВАТЕ СИ КОЖАТА -ВАШАТА,
А РОДИНАТА .....СТЕ Я ЗАРЯЗАЛИ.
И ДА МИ ПРЕЧИТЕ НЯМА ДА МЕ СПРЕТЕ
КАКТО ГО СТОРИХТЕ В МНОГО САЙТОВЕ,КЪДЕТО БЯХ.
ДА ПРЕБЪДЕ БЪЛГАРИЯ С НАЙ-ДОБРИЯ ,
НАЙ-БЪЛГАРСКИЯТ,ПРЕЗИДЕНТ ДОСЕГА -РУМЕН РАДЕВ!
ВИЕ КАКВО ИСКАТЕ?
ШАЛВАРИ
ИЛИ ЯНКИТЕ И ФАШИСТИ У НАС?
10% СТЕ РУСОФОБИТЕ.
И СТИГА С ВАШИТЕ ХАКЕРСТВА -ДРУГО НЕ МОЖЕТЕ ,ПРАВИТЕ ГО ОТ БЕЗСИЛИЕ!
ЩЕ СЕ МОЛЯ ЗА РАДЕВ И РАШКОВ, ЯСНО И ИМА ЗАЩО!!
ЩЕ СЕ МОЛЯ ЗА КРАЯ НА ВСИЧКИ ТРОЛОВЕ,
ОСОБЕНО ГЕРБЕРСКИ И ФАШИСТКИ,
ТУРСКИ С ТОЗИ КАРАДАЙЪ, ДЕТО СРИЧА КАТО ПЪРВОЛАК БЪЛГАРСКИ?!
И ВСЕ ЕДНО...
ПЪЛНЕТЕ МЕ С ГРЕШКИ
С ТЕЗИ ПРЪСТЕНЦА НЯМА ДА ПРОКОПСАТЕ,ОСОБЕНО ВИЕ,
УЖКИМ СПЕЦИАЛИСТИТЕ, ПРОГРАМИСТИТЕ,ХАКЕРИТЕ-ПРОДАЖНИ ДУШИЦИ!
АМАН ОТ ТРОЛОВЕ,ВЕЧЕ МИ СЕ ПОВДИГА.....аман от продажни българи у нас и навън,аман..ДАНО ГОСПОД ВИДИ.
И КОЙ ВИ КАЗА,ЧЕ ИМАМ ПРАВО ДА ПУСКАМ САМО ПЕСНИ, СТИХОВЕ,РАЗКАЗИ ,
КОЙ ВИ КАЗА?!
НЕ МИ Е КАЗАНО ОТ АДМИН ТОВА,КОЕТО МИ НАЛАГАТЕ ЧРЕЗ КИБЕРАТАКА НЯКОЛКОТО УЖ ГРАМОТНИ ?! МРАЗЕТЕ МЕ НЯКОЛКОТО ЩОМ С ТОВА СЕ ХРАНИТЕ, АЗ БЯЛА ,РОЗОВА ЩЕ СИ ОСТАНА,
А минусчетата си ги зав....
УСПEХ НА РАДЕВ И ТУШ НА ВСИЧКИ ТРОЛОВЕ,
ТУРЦИ,ФАШИСТИ,ЦИГАНИ....
ВСИЧКИ СКОЧИЛИ СРЕЩУ БЪЛГАРИЯ!

20:47 - АЗ СЪМ АЗ-БЪЛГАРКА И СЪМ В РОДИНАТА СИ, А ТИ ДОБРОДАНЕ СИ ТУРЧИН -ШПИОНИН,КАКТО И МНОГОТО ТУК ТВОИ ТРОЛОВЕ И БЪЛГАРИ ОТВЪН ПРОДАЛИ СЕ!
Автор: jupel Категория: Изкуство
Прочетен: 0 Коментари: 0 Гласове: 0



ТРИЕТЕ МИ ПОСТОВЕТЕ ,БЛОКИРАН Е И ТОЗИ МИ ПРОФИЛ ,ТОВА Е ОТ БЕЗСИЛИЕ!
НЕ СЕ БОРЯ ДА СЪМ ИЗВЕСТНА,
НО ПО- ДОБРЕ ТАКА ОТКОЛКОТО ИЗВЕСТНА КАТО ВАС НЯКОЛКОТО КАТО ШПИОНИ И БЪЛГАРИ ПРЕДАТЕЛИ!
Затова и защитавате Гирджиков приличате си-платени души!

11:50 - Изчистете си троловете



автор: sekirata категория: Технологии

прочетен: 4 коментари: 0 гласове: 1

последна промяна: 12:05





стига цензураПоследни 20 регистрирани посетителя 11:43 - dobrodan11:39 - preetham16



РЕКТОР БИЛ -ПРЕБИ СИ СТУДЕНТИТЕ С БОРИСОВ ПО ПРОТЕСТИТЕ

ГЕРДЖИКОВ НЕ Е ЧОВЕК,

САМО ЕДНА НАУКА В ГЛАВАТА МУ, НО ТО

МНОГО ХОРА ИМА УМНИ, НО НЕ СА ЦЪРВУЛИ ДА ИЗПОЛЗВАТ ПОЛИТИКАТА И ГЕРБ, ЧЕ ДА СТАВАТ ПРЕЗИДЕНТИ

ПРОСТАШКО Е, ТАКА ЧЕ ДОБРОДАНЕ ЕТО КОЙ КОИ СА ПРОСТАЦИТЕ!!!!!!



А ТУК



добродане какво дириш при мен



отвращаваш мееееее



гледай си автобусите турски с които ще гласувате НЕЗАКОННО



КАКВАТО Е И ПАРТИЯТА ДПС -



да не се спънеш в някоя гума НА ТУРСКИТЕ АВТОБУСИ

Нагоре
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jupel
Категория: Изкуство
Прочетен: 2445940
Постинги: 2836
Коментари: 1224
Гласове: 14317
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031