Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.04.2021 08:12 - Огледална изповедност
Автор: lexparsy Категория: Поезия   
Прочетен: 1576 Коментари: 1 Гласове:
17

Последна промяна: 21.04.2021 23:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Във вселената не ще да се огледаш
в профил твой изпъкнал да те консумира, 
а вгледан вдлъбнат, своята душевност следваш,
там твой образ изповеден се намира.  
---
Щом  Мрак зад блесен купол Горе ни оглежда,
оглеждаме се търсещи и в себе си.
И пак вглъбени Долу с Вяра и Надежда,
Любов пак търсим, с Мъдростта Му в себе си.  

image

-------
   Не е нужно да казвам че това го написа вдлъбнато тъмносинята Светка.... 
  Но изпъкналата изповедност на светлосинята искала да обяснява, някакви религиозни и философски езотерични и научно-технически (а пък само да посмее политически :-) доводи за да се изкаже...
   Лелеййй, така я насметох братчед, че устичката и зяпна, и само перфектно наредените зъбки в нея ми разСмейваха оглеждането и. А тя си нахлупи шапката, , и не знам откъде си е намерила някаква мъжка вратовръзка, за да не и се разнолично концеВзирам огледашно в  скъсаните коленца на дънките. А и си сложи маската, за да не разбера че ми се цупи сърдитно.
... Ами да не ме е учила да се изказвам като нея тъй изпъкнато :-)))) 

-------
   Все пак си припомняме, че ако трябва да се огледаме с приподобия на истинската си образност, е добре да го направим срещу една естествена и за земята природа, която антиРазумът пред очите ни заличава...

   Поздравявам с една песен с която ме зарази и един блогър, а аз се опитвам да я изсвиря... Ами проблем е че постоянно изпадам огледално в ладовете на своето мислене и свиря излишни ноти... и вчера цял ден я слушам за да мога да се огледам в мелодиката... А тя не е толкова сложна, като технологичните ни придобивки... Просто е огледален портал към само едно друго възприятие... просто и естествено, но и дълбоко, където да огледаме и песъчинка, не от изпъкващото ни се Его, а из вътрешните вселени на нашето си Аз предоставено ни с Богом  приподобие .!

-------
   Да, но светлосинята протестира,че съм и създавал лош имидж  и лоби сред себеоглежданите ни се битници..., и че и тя можела о да ми води поетически записки за вглъбените оглеждсния... Промерно:

С дежавю оглеждам копие от мене,
във вортекс на "Колело от Времето" .
В чаша виНом истина си моя дреме... 
Отпил я, ново Аз ще бъде Себето!

Метафори превръщат се в хиперболи,
и пак център съм си Аз координатно,
а ако там с теб заедно сме деляли,
в резонанс ще сме за песен адекватно. .

Благодаря ти Светко! Сега ще трябва пак да си го сънувам, за си го аналиВзирВам споделено... И дано да има с кой :-))))








Гласувай:
20



1. lexparsy - Само да се оплача от името на светлосинята браточка
21.04.2021 13:59
аПостоля обвини тъмносинята ми Светка, че плагиатствала неговите стихове от стихосбирката муза Гинка...
   И каза че го съветвала да се обърне към Полигор за юридически съвет. Ами нали той съветва Инвестора, че имал права над всичко публикувано в блога, защото сме се съгласили с регистрацията си...
   Тааа, каза да се обърнем към някои от прокурорите, инвестирани от новото ни старо правителство, да осъдят някой от Светките ми... А аз нямам нищо общо брат, и не носят никаква отговорност какви ще им ги наприказват...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lexparsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1365275
Постинги: 484
Коментари: 4222
Гласове: 7375