Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.05.2021 08:18 - В ПРЕГРЪДКАТА НА ВРЕМЕТО
Автор: rosiela Категория: Изкуство   
Прочетен: 894 Коментари: 3 Гласове:
2

Последна промяна: 07.05.2021 08:26

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
И някъде, в прегръдката на времето
ще спре на спомена най- хубавия миг,
аз, яхнала на бъдещето стремето,
ще спра - да припозная своя лик.

И да възкръснат думи и емоции,
да станат и гориво за из път.
При мене не е щастие на порции,
а отведнъж. Звездите ме държат.

Сред тях витаят цели и мечтания,
и красота - натрупана сред тях.
Годините, вълшебни обаяния,
как минаха до днеска - не разбрах.

Понеже на любов се бях наситила,
на много радост и на топлота,
където да погледна - съм осмислила
прекрасните си минали лета.

И искам още. Моля Бога същото.
Защото много обич ми е дал.
И видя ли човек без обич в къщи,
аз не разбирам как ли е живял?!

Защото, щом докоснем съвършенството,
не ни се слиза никога оттам.
И свойте малки споменни блаженства
дълбоко си ги пазя - като в храм.

6 май 2021г., София
Росица КОПУКОВА



Гласувай:
6



1. rosiela - В ПРЕГРЪДКАТА НА ВРЕМЕТО
07.05.2021 08:18

И някъде, в прегръдката на времето
ще спре на спомена най- хубавия миг,
аз, яхнала на бъдещето стремето,
ще спра - да припозная своя лик.
И да възкръснат думи и емоции,
да станат и гориво за из път.
При мене не е щастие на порции,
а отведнъж. Звездите ме държат.
Сред тях витаят цели и мечтания,
и красота - натрупана сред тях.
Годините, вълшебни обаяния,
как минаха до днеска - не разбрах.
Понеже на любов се бях наситила,
на много радост и на топлота,
където да погледна - съм осмислила
прекрасните си минали лета.
И искам още. Моля Бога същото.
Защото много обич ми е дал.
И видя ли човек без обич в къщи,
аз не разбирам как ли е живял?!
Защото, щом докоснем съвършенството,
не ни се слиза никога оттам.
И свойте малки споменни блаженства
дълбоко си ги пазя - като в храм.

6 май 2021г., София
Росица КОПУКОВА
цитирай
2. missana - Перфектно заглавие, обвързано в синтез със съдържанието
07.05.2021 08:37
на тази твоя лирико-философска изповед, Роси. Много нежно звучи "в прегръдката на времето", сякаш то е нашата изконна майка.

"И някъде, в прегръдката на времето
ще спре на спомена най-хубавия миг,
аз, яхнала на бъдещето стремето,
ще спра - да припозная своя лик."

Вълшебство и върховна поезия, която само ти я умееш!
цитирай
3. rosiela - Благодаря ти сърдечно, Младене.
07.05.2021 09:18
Трогна ме.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6572673
Постинги: 5025
Коментари: 23903
Гласове: 9752
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031