Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.10.2018 14:42 - Откровено за властовата практика на комунистите
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 18555 Коментари: 82 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Колегата /блогър/ Колев 38 в поредица от постинги  ни запознава с до болка познати

статии от руски автори за "червения" терор по времето когато КПСС е била управляваща

в СССР, а и в соц общността. Не знам  какъв ефект очаква г-ин Колев от тази поредица, 

но липсата на коментари би трябвало да подскаже на автора, че тази проблематика 

едва ли вълнува българина-за какъв голодомор  през тридесетте например да

обсъждаме днес, след като всяко четвърто дете и всеки втори възрастен си недояждат-

гладуват направо. Тоест всяко четвърто дете е физически застрашено оцеляването му, 

а отделно колко деца няма да получат необходимото образование и потребност от

култура за духовно развите? Тоест след не далечен перод от време , ние ще имаме 

достатъчна маса от недоволни , радикални  и в разцвета на силата си хора , които няма 

да бъдат съгласни с аудсайдерската си позиция и ще търсят промяна. Впрочем 

подобен радикализъм ние го имаме в лицето на ислямските фундаметалисти и ако някой 

смята , че затривайки ислямистите вИрак, Сирия и прочие проблемът е решен, то той

съществено се е объркал. Трудното предстои! 

Защо правя аналогия между днешните събития и това което се случи през 17та година?

Ами защото и тогава имаме критична маса от хора , които не искат да стават "тор" 

заради властовата импотентност на един монарх, който бе делигирал част от властта 

си/а се говори и императрицата/ на един вечно пиян и надървен поп- Распутин.

Комунистите взимат през 17та властта , а през 15та са файтон хора без никакво

влияние. Те яхват войнишкия бунт, при това не първи-първи са Керенски и компания.

Комунистите взимат властта  когато страната е едва ли не пред разпад

и "касапите вече транжират трупа" Ленин /и това е негова неоспорима заслуга/ успява 

с поносими териториални отстъпки  да спаси страната от разпарчатосване. /Бресткия

мир/ Тоест ще излезе сравнително приемливо от войната и ще се концентрира в прекра

тяване на гражданската война и изграждането на нов тип държава. За жалост е ранен 

от атентатор и по късно ще се ивалидизира и умре от раните си. Ленин и Троцки са

бащите на "червения" терор, но справедливо е да кажем, че той е следствие на т нар 

бял терор.  В хода на гражданската война ще загинат милиони и милиони ще се

проклинат , че не са загинали. Ще бъде избито царското семейство и това е злоде

яние , както и да го погледнеш. факт е обаче , че това злодеяние ще спаси други 

милиони от смърт. На практика след смъртта на монарха и наследниците му приключва

и гражданската война-липсва мотив в офицерството. Това в което са се клели не

съществува вече. Подобна е практиката и във Франция и В Англия, но грях е

единствено при комунистите. Тоест първата комунистическадържава възниква

вследствие на ПСВ, която е война за преразпределение на територии/колонии/

и ресурси. По същия начин възниква и соц системата-след ВСВ , която е опит за

реванш на загубилите Първата. Тоест териториите и страните ,  които са договорени 

да останат под нечие влияние, всъщност са плячка за победителите. Осъзнавайки 

как и защо се създава комунистическата общност, можем вече да си обясним 

и властовата практика в тази общност.  Имало ли е терор, жестокост, невинно погубени 

души? Да имало е, както ги е имало при всяка една революция или гражданска война.

Приказки, че е унищожен елита   при една гражданска война е силно

преувеличена-какво е правил  този елит, като е допуснал гражданската война-смяната

му е била оправдана -за съжаление човечеството не познава досега друг начин за

смяна на елитите освен ешафода.

Другите митове са броя на жертвите на репресии. 100млн души жертви на репресии?

100млн смърти-хич не се шегуват авторите. Като имаме предвид, че главно се отнася 

това число за СССР, то се питаме на статистиката ли да вярваме или на "хвърлени" 

думи. СССР в началото е около 200млн души-с толкова влиза във ВСВ. Основно и

жертвите са до нея. Тоест за двадесет и няколко години СССР губи тези хора. Откъде

идват обаче никой не казва , а Статистиката показва ежегоден ръст на населението. 

Като имаме предвид , че жертви на репресии са предимно хора в зряла възраст, а в

повечето случаи и мъже, статистиците почват да дават "заето" В интерес на истината

Хрушчов пръв се заигра с цифрите , като съобщи за 20 млн репресирани до смърт.

След него Сахаров ги закръгли на 50, та днес да говорим за 100млн умъртвени.

Толкова е нелепа тази аритметика, че не си струва коментара. Лиши ти от живат 50% от

населението на една държава  и тя неминуемо ще загине, а няма да спечели световна

война и няма как да стане втора икономика в света , тръгвайки от съвсем незавидна

позиция.. Като хора Русия загуби много повече от Студената война отколкото от 

Метежа през 17та със всичките му последствия. Следва да си обясним и съдебния

състав " Враг на народа" Ако обикновения Ваня открадне определена сума пари или 

продукция за същата сума го съдят като крадец  и излежава присъда по съответния

състав. Ако обаче същият този Ваня е овластен от народ, партия, правителствена

администрация/комисар, кмет, директор/ той минава под съдебен състав " Враг на

народа.. Толкова ли е несправедлив този псъстав. Защо имаме военна колегия тогава

Офицер ако открадне отива под военен съд. Комисарите, кметовете имат подчинени

офицери на практика. Защо и за тях да няма специализиран състав? Лично аз смятам,

че овластеният трябва да черпи не само права от властта , а и да носи съответно и по

голяма отговорност, от обикновения човек-в много случаи и негов избирател. Разбира

се  в тази графа влизат и политически репресирани и те не са никак малко, но

основната част от осъдените по този състав са крадци, некадърници или

сомозабравили се управленци на различни позиции.

За чистките на Сталин. Имало ли ги е-определено и е бил безпощаден към

политическите си противници и обкърженията им. Припомнете си френската боржуазна

революция. Вдигат я блестящи умове и дарования. Лесната част е да съборят

монархията и физическида унищожат цар и царедворци. Трудната част е да   

управляват държавата и всеки един от тези блестящи хора си има своя идея

на която останалите пречат да се осъществи. И гилотината влиза в действие и така

почти до последния. Остава този , който никой не е слагал в сметките си. 

Не слагат и Сталин в сметките, но "гилотината" застига другите-също блестящи умове

и пълни с идеи...За Сталин , каквото и да се каже лошо , ще има доза истина.

Безспорното у него е , че той успява да изгради модерна и силна държава, с много

образовани и талантливи хора. Поема съсипана  държава със слабо грамотен народ.

Оставя мощна и горда държава в която неграмотността практически е изкоренена

и въпреки сериозната издателска дейност , многото театрални  и  музикални сцени,

най дефицитното нещо в СССР бяха книгите и билетите за представление.









Гласувай:
16



1. radostinalassa - Аз имам други исторически данни
23.10.2018 15:16
Рокфелер финансира Ленин и съратниците му с милиарди долари да проведат Болшевишката революция. Да затворят църквите, да избият образованите руси. Еврейският план е да се унищожат славяните като генетично неподдаваща се на влиянието им раса, естествено за да завладеят суровините на Русия. След него на власт се издига Сталин, с когото евреите правят груба грешка. Той не провежда пъклените им планове , а се обръща срещу тях и спасява народа си.Руският народ боготвори Сталин. Ставали са и грешки, но той е избил доста евреи . Още Екатеринае е изолирала евреите, в Испания кралицата е направила същото заради характерните им особени черти на характера, меко казано. Те са искали да унищожат не само славяните , но и техният език, което е било недопустимо, да ги превърнат в бели роби , даже да ги стерилизират като плана Барбароса на Хитлер. Така , че напълно трябва да оправдаем действията на Сталин по спасението на руския народ, и неподчинението му на долара.
цитирай
2. planinitenabulgaria - Вашият постинг взе да не прави смисъл и замяза на един Биг брадър.
23.10.2018 15:48
Първата изкоментирала се под постинга Ви май ще се окаже със съдбата на бъларко-немското конче Роземари, а кой ще й скочи запаззвам комепетнтно мълчание.
Няма да Ви кажа, че г/н Колев във фалоса си има повече акъл, отколкото Вие в главата си, за да не Ви смачквам фасона. Но ако хпродължавате да пишете бетоноглавови и промитомозъчни потинги, ще се хринуда да Ви го кажа.
Толкоз по-интересни неща предлага животът - ето, една блогърка Ви путканва от месеци, сега отново, - тя няма да предстане до като не вземе от Вас своето - Вие нищо не предприемате, а пишете неща, които не правят смисъл. От справката в архива на Центъра виждам, че не получавате дори рубла, за да се излагате така.
На сбирката ни в База Тиквеш в неделя ще изтегля предложението си за Вас за получаване на титла Монументальник...
Към Нас имам една задача, но тя е лична, не е центрова. Въпрос на чест за Вас е да се справите с текста.
http://planinitenabulgaria.blog/izkustvo/2018/10/19/za-festivala-v-gucha.1631706
В аванс гласувам за постинга Ви, но Ви уверявам, че не ела...
цитирай
3. get - - Правилно го е казал поета - Когато "гръм" удари, как ехото заглъхва ... :)))
23.10.2018 15:50
vencivaleri1951 написа:

Откровено за властовата практика на комунистите

:))) Аз имам други исторически данни ... :))) ?
lassa написа:

Рокфелер финансира Ленин и съратниците му с милиарди долари да проведат Болшевишката революция. ...


Народът ни го е казал ПО РАЗБИРАЕМО за един такъв - като вашият "случай"?
"Каквото повикало - такова се обадило" :))) !

... Венци - вЕрно ли, че евреина Рокфелер е финансирал - идейните ти предтечи на теб и такива като теб - БОЛШЕВИКИТЕ-ЛЕНИНЦИ :))) ?
цитирай
4. get - - Венци, опита ти да да дадеш определение и обосновеш същото - КАКВО Е ... ?
23.10.2018 16:25
... hostis publicus(БУКВАЛНО: "враг на обществото" - а при Ленин добило вида: "враг на народа" ТОТАЛНО ИЗДИША? - ще прощаваш , че не се съгласявам с долу-написаното :)))!
vencivaleri1951 написа:


Следва да си обясним и съдебния състав " Враг на народа" Ако обикновения Ваня открадне определена сума пари или продукция за същата сума го съдят като крадец и излежава присъда по съответния състав.
Ако обаче същият този Ваня е овластен от народ, партия, правителствена администрация/комисар, кмет, директор/ той минава под съдебен състав " Враг на
народа.. Толкова ли е несправедлив този псъстав.


Според ЛЕНИН - ВРАГОВЕ НА НАРОДА са ... ?!
а) неподчиняващите му се военни - докато Русия не е излязла от ПСВ;
б) членовете на КОНКУРИРАЩИТЕ СЕ ЗА ВЛАСТТТА С БОЛШЕВИКИТЕ - други партии, било демократични ... било ОТКРОВЕННО МАРКСИСТКИ;
в) заможните -богати и средни селяни - във връзка с "продразвестката" и последващите селски бунтове;
г) несъгласните с болшевистко-ленинската позиция(методи) ЗА ЗАВЗЕМАНЕ ВЛАСТТА В РУСИЯ ... в контекста подкрепа на Учредителното събрание - тоест ПИТЕРСКИТЕ ПРОЛЕТАРИИ ... и военно-служещите от КРОНЩАД;
д) църковници и вярващи - оказващи съпротива при ОТНЕМАНЕ ЦЪРКОВНИТЕ ЦЕННОСТИ и ОСКВЕРНЯВАНЕ ХРАМОВЕТЕ И СВЕТИНИТЕ В ТЯХ;
е) обвинените в "троцкизъм" или "ляв" и/или "десен уклонизъм" - ВЪТРЕШНО/БОЛШЕВИШКО ПАРТИЙНИ "ВРАГОВЕ", тоест НЕТОЛЕРИРАНЕ НА ОПОЗИЦЯ ВЪТРЕ В ПАРТИЯТА.
ж) социалния и КЛАСОВ ПРОИЗХОД - също е бил повод за обявяване за "враг на народа" ... тук спирам - като допълвам?

- Враговете на народа НЕ САМО СА УБИВАНИ в прекия смисал - КАТО Е СТАВАЛО ПРИ УСЛОВИЯ разглеждането на случаите/ОПРЕДЕЛЯНЕ ПРИСЪДИТЕ в ИЗВЪН-СЪДЕБЕН РЕД ... но и членовете на СЕМЕЙСТВАТА НА "ВРАГОВЕТЕ НА НАРОДА" СА ЛИШАВАНИ ОТ ГРАЖДАНСКИ ПРАВА - до степен, ДА НЕ ПОЛУЧАВАТ КУПОНИ ЗА ХРАНА - А тъй като, тогава ХРАНИТЕ СА СЕ РАЗПРЕДЕЛЯЛИ ЦЕНТРАЛИЗИРАНО - ерго ДЕЦАТА И БЛИЗКИТЕ НА "ВРАГОВЕТЕ НА НАРОДА" - са били обричани ПО СИЛАТА НА ТОВА, не само ПОЛИТИЧЕСКА или ГРАЖДАНСКА(като правни-субекти) а и на ГЛАДНА физическа С-М-Ъ-Р-Т !!!

... ПРОЧЕТЕ ЛИ ВНИМАТЕЛНО ... АКО НЯКЪДЕ НЕ СЪМ ЯСЕН - ПИТАЙ!
След като си разбрал НАПИСАНОТО - се върни и ПОПРАВИ НЕБИВАЛИЦИТЕ КОИТО СИ НАПИСАЛ В ОСНОВНИЯТ СИ ТЕКСТ - за: Що е туй "враг на народа" - по болшевистко-ленински ?!
цитирай
5. radostinalassa - planinitenabulgaria
23.10.2018 17:00
" ето, една блогърка Ви путканва от месеци, сега отново, - тя няма да предстане до като не вземе от Вас своето" ---- Какво стана с подканването ви с един друг блогър, също с бетонна глана като вас? Имахте ли успех?
И отговорете къде са парите?
цитирай
6. vaquero - vencivaleri1951,
23.10.2018 17:18
Отворил си тема, под която ще прочетеш много глупости - от милиардите долари на Рокфелер, през оценката на Центъра, до "враг ли е Троцки на Ленин или да"?
цитирай
7. vaquero - До 4. get
23.10.2018 17:19
Престани да "крещиш" с главни букви. От това не ставаш по-умен.
цитирай
8. get - Отворил си тема, под която ще п...
23.10.2018 17:36
vaquero написа:

Отворил си тема, под която ще прочетеш много глупости - от милиардите долари на Рокфелер, през оценката на Центъра, до "враг ли е Троцки на Ленин или да"?

get Престани да "крещиш" с главни букви. От това не ставаш по-умен.



Спаси Господь от бури и потопа
А так же от активности холопa ...
Спаси от несвободы и оков
и от мерзавца кто есть ...(?) !

- За такъв като (?) БЕТОНЕН У ГЛЪВЪТЪ-БОЛШЕВИК - го е казал следното Горки?

"НАДО ЖЕ ПОНЯТЬ, пора понять, что САМЫЙ СТРАШНЫЙ ВРАГ СВОБОДЫ И ПРАВА — ВНУТРИ НАС; это наша глупость, наша жестокость и весь тот хаос темных, анархических чувств, который воспитан в душе нашей бесстыдным гнетом монархии, её циничной жестокостью. Способны ли мы понять это? Если не способны, если не можем отказаться от грубейших насилий над человеком — у нас нет свободы. Это просто слово, которое мы не в силах насытить должным содержанием.
Я говорю — НАШИ КОРЕННЫЕ ВРАГИ ГЛУПОСТЬ И ЖЕСТОКОСТЬ. Можем ли мы, пытаемся ли мы бороться с ними?
...
- Политика — почва, на которой быстро и обильно разрастается чертополох ядовитой вражды, злых подозрений, бесстыдной лжи, клеветы, болезненных честолюбий, неуважения к личности, — перечислите все дурное, что есть в человеке, — все это особенно ярко и богато разрастается именно на почве политической борьбы."

- това от ГОРКИ - учили ли са те в училище - Не!
Защо? ... за да си останеш един прост холоп, лесен за манипулиране!
цитирай
9. radostinalassa - vaquero
23.10.2018 17:39
А как ще обясниш идването в Русия на професионалните революционери- Ленин и сподвижниците му, ако не са били платени. И дейността на евреите ционисти в Русия. Къде си видял евреин да направи нещо без пари? Такова чудо няма. Но много скоро Ленин започва да се отплаща , като изнася в чужбина златото на църквите, помешчиците. Селяните също са били пхротив болшевиките, заради колективизацията.
цитирай
10. vencivaleri1951 - Гет,
23.10.2018 17:40
Не беше ли юрист-от Симеоново, но юрист. Правиш ли разлика между определение, прозвище ....и съдебен състав. Вишински вкарва "Враг народа" като такъв. Ленин отдавна го няма.
Нямам представа правно как стоят нещата, но на практика се вкарва в рамките на ГПК и специализиран съд. Впрочем същото го виждаме и с нашия специализиран съд за корупционни практики на властимеещите, но там няма завишение на състава, а при "враг народа " се стига до смъртна присъда или дългогодишна каторга за престъпления които се квалифицират като средно тежки за обикновен човек. Не отричам за репресиите, за политическите присъди, за разстрелите и заточаванията без присъда. Все пак няма как политическите осъдените да са съизмерими с криминалната престъпност. За 100 млн пък не може и да иде реч. Ще припомня, че след освобождението, а и след Първата Световна война у нас бродят чети, които се представят за освободители , а направо си грабят. Знаем как се разправят с тях Стамболов и Стамлолийски. В СССР подобни банди са напаст и са много разнородни. От обикновен криминал минавайки през войници и офицери , които не могатда се преустроят на мирен режим, различни политически течения-анархисти например, есери и прочие. Всичко това е с оръжие в ръка и граби. Пред съда/които стигат/ го раздават политически. На Украйна например/споменава тях , защото е в кръвта им подобен бандидизъм. И нао Петлюра , и на Махно хората се превръщат в откровени бандюги и мародери. По късно през ВСВ Бандеровци ще правят същото под лозунга за "Независима Украйна" Недобитите запартъци днес правят същото. Ти тези политически репресирани ли ги смяташ. На Кавказ наясно ли си какво е ставало...Закавказието...
Не ми вади цитати на този и онзи , като бебе ако от памперси.
Пак повтарям, не отричам репресиите/никоя революция, метеж, Гражданска война, следвоенно време дори не са могли да ги избегнат/, но отричам несериозното преувеличаване с цифри достойни за индийски епос. Ти си криминалист и начетен и ерудиран човек. Е възможно ли е за две деситилетия Сталин и компания да избие 100млн души и в това време страната да има прираст, да спечели такава война и да стане втора икономика. Това са някакви бълнувания, на обременени мозъци. В момента в руските затвори и колонии са съизмеримо количество хора, на тези в РСФСР по времето на Сталин. Разбира сене с такива присъди и не при такива условия, но количеството е съизмеримо. Не знам как е у нас, но едва ли е различно от времето на НРБ. Жалко, че има и недостъпни за подобни заведения и точно те един ден ще доведат до метеж страната и пак "елитът" ще се чуди от къде му е дошло



get написа:
... hostis publicus(БУКВАЛНО: "враг на обществото" - а при Ленин добило вида: "враг на народа" ТОТАЛНО ИЗДИША? - ще прощаваш , че не се съгласявам с долу-написаното :)))!
[quote= vencivaleri1951]

Следва да си обясним и съдебния състав " Враг на народа" Ако обикновения Ваня открадне определена сума пари или продукция за същата сума го съдят като крадец и излежава присъда по съответния състав.
Ако обаче същият този Ваня е овластен от народ, партия, правителствена администрация/комисар, кмет, директор/ той минава под съдебен състав " Враг на
народа.. Толкова ли е несправедлив този псъстав.


Според ЛЕНИН - ВРАГОВЕ НА НАРОДА са ... ?!
а) неподчиняващите му се военни - докато Русия не е излязла от ПСВ;
б) членовете на КОНКУРИРАЩИТЕ СЕ ЗА ВЛАСТТТА С БОЛШЕВИКИТЕ - други партии, било демократични ... било ОТКРОВЕННО МАРКСИСТКИ;
в) заможните -богати и средни селяни - във връзка с "продразвестката" и последващите селски бунтове;
г) несъгласните с болшевистко-ленинската позиция(методи) ЗА ЗАВЗЕМАНЕ ВЛАСТТА В РУСИЯ ... в контекста подкрепа на Учредителното събрание - тоест ПИТЕРСКИТЕ ПРОЛЕТАРИИ ... и военно-служещите от КРОНЩАД;
д) църковници и вярващи - оказващи съпротива при ОТНЕМАНЕ ЦЪРКОВНИТЕ ЦЕННОСТИ и ОСКВЕРНЯВАНЕ ХРАМОВЕТЕ И СВЕТИНИТЕ В ТЯХ;
е) обвинените в "троцкизъм" или "ляв" и/или "десен уклонизъм" - ВЪТРЕШНО/БОЛШЕВИШКО ПАРТИЙНИ "ВРАГОВЕ", тоест НЕТОЛЕРИРАНЕ НА ОПОЗИЦЯ ВЪТРЕ В ПАРТИЯТА.
ж) социалния и КЛАСОВ ПРОИЗХОД - също е бил повод за обявяване за "враг на народа" ... тук спирам - като допълвам?

- Враговете на народа НЕ САМО СА УБИВАНИ в прекия смисал - КАТО Е СТАВАЛО ПРИ УСЛОВИЯ разглеждането на случаите/ОПРЕДЕЛЯНЕ ПРИСЪДИТЕ в ИЗВЪН-СЪДЕБЕН РЕД ... но и членовете на СЕМЕЙСТВАТА НА "ВРАГОВЕТЕ НА НАРОДА" СА ЛИШАВАНИ ОТ ГРАЖДАНСКИ ПРАВА - до степен, ДА НЕ ПОЛУЧАВАТ КУПОНИ ЗА ХРАНА - А тъй като, тогава ХРАНИТЕ СА СЕ РАЗПРЕДЕЛЯЛИ ЦЕНТРАЛИЗИРАНО - ерго ДЕЦАТА И БЛИЗКИТЕ НА "ВРАГОВЕТЕ НА НАРОДА" - са били обричани ПО СИЛАТА НА ТОВА, не само ПОЛИ
цитирай
11. apostapostoloff - Ти си беше едно малоумно комунистче, а
23.10.2018 18:10
сега одъртя и съвсем изкукурига.

Какви гладни хора в България са те пасли би, идиот?

70 % от българите са вече с наднормено тегло!

Всички кръчми, ресторанти и барове се пръскат по шевовете. Българите ядат, пият и се веселят и пет пари не дават за “пророчествата“ на такива олигофрени като теб!

Потреблението в България и с 300 % по- високо от потреблението в Германия!

Виж в Русия положението е катастрофално. Там 20 милиона руснаци гладуват ежедневно!
цитирай
12. get - До 10. vencivaleri1951 - Гет ... ? - Из старые газеты - ЦИТАТЫ?
23.10.2018 18:18
Пионерская правда - П И О Н Е Р С К И Й С А Л Ю Т ЗОРКИМ ЧАСОВЫМ И РАЗВЕДЧИКАМ РОДИНЫ!

К ДВАДЦАТИЛЕТИЮ ВЧК-ОГПУ-НКВД.
СНК СОЮЗА ССР, ЦК ВКП(б)
В день 20-летия ВЧК-ОГПУ-НКВД Совет Народных Комиссаров Союза ССР и Центральный Комитет ВКП(б) горячо приветствуют работников и бойцов НКВД, честно и самоотверженно выполняющих свой долг перед советским народом по борьбе со шпионажем, вредительством, диверсией.
СНК СССР и ЦК ВКП(б) желают работникам и бойцам НКВД полных успехов в их работе по искоренению ВРАГОВ НАРОДА.
....
Всероссийская Чрезвычайная Комиссия (ВЧК) была создана 20 декабря 1917 года по инициативе Ленина и Сталина. На ВЧК возложили задачу разоблачать и беспощадно уничтожать контрреволюционные силы, выкуривать ВРАГОВ НАРОДА из всех щелей, где бы они ни притаились.
...
Особенно велика заслуга органов НКВД в разгроме коварных замыслов самых остервенелых ВРАГОВ СОВЕТСКОГО НАРОДА - троцкистско-бухаринских бандитов, продавшихся в услужение иностранным разведкам. Под руководством сталинского ученика Н. И. Ежова советская разведка сумела разоблачить перед всем миром подлую деятельность этих выродков, посягнувших на счастье советских народов.
На протяжении двадцати лет органы ВЧК-ОГПУ-НКВД под руководством партии ведут непрестанную, успешную БОРЬБУ С ВРАГАМИ НАРОДА, зорко охраняя мирный труд нашей родины. Каждый честный гражданин нашей родной страны помогает НКВД выявлять ВРАГОВ НАРОДА Сила НКВД в том, что его поддерживают миллионы.
...
В 1918 году восстали левые эсеры. Враги не посмели тронуть Дзержинского.
Феликс Эдмундович горячо верил в победу революции и до конца был предан делу коммунизма. Он пламенно любил свою родину и горячо защищал ее. Ради счастья миллионов людей он беспощадно подавлял и ИСТРЕБЛЯЛ ВРАГОВ НАРОДА. И этому он учил армию чекистов.
...
Наше правительство наградило товарища Ежова за блестящее руководство органами НКВД, за выполнение правительственных заданий высшей наградой - орденом Ленина. Принимая эту награду, Николай Иванович сказал:
- Мы клянемся нашему народу, нашей партии и правительству, клянемся нашему вождю товарищу Сталину, что не опозорим славного имени наркомвнудельцев-большевиков. Эту клятву с честью выполняют наркомвнудельцы.
Советский парод любит своего сталинского наркома и помогает ему выкорчевывать осиные гнезда врагов
цитирай
13. get - 10. get - До 10. vencivaleri1951 - Гет ... ?
23.10.2018 18:41
vencivaleri1951 написа:

Не беше ли юрист-от Симеоново, но юрист. Правиш ли разлика между определение, прозвище ....и съдебен състав. Вишински вкарва "Враг народа" като такъв. Ленин отдавна го няма.


В интерес на ИСТОРИЧЕСКАТА ИСТИНА - първи е Керенски е въвел "враг на народа" в обръщението си към делегацията на Черноморските моряци!
Втори го ползва НО ВЕЧЕ В ПЪЛНИЯ СМИСЪЛ на римското понятие (лат.) лат. hostis populi Romani — «враг на римския народ») — предполагащ ОБЯВЕНИТЕ ЗА ТАКИВА ОТ ЗАКОНА ЛИЦА, подлежат на безусловна унищожение ... без никакъв СЪДЕБЕН ПРОЦЕС - това е Ленин?

След отказа на генерал Духонин, да преустанови военните действия и сложи оръжие в контекста ПРЕГОВОРИТЕ ОТ БРЕСТ-ЛИТОВСК ... Ленин в резолюция го обявява за ВРАГ НА НАРОДА!
Какво се е разбирало под ТОВА ПОНЯТИЕ - става ясно от последващата съдба на Духонин?
В щаб-квартирата му влиза изпратената "делегация" от матроси ... и Духонин Е ПРЕБИТ//УБИТ в прекия смисъл на думата!
- Няма "тричленки", рев-трибунали или подобни други "екстри" от следващото време НАПРАВО БОЙ ДО УБИВАНЕ!

- Следващият случай на РЕВОЛЮЦИОННА САМОРАЗПРАВА - е вследствие внесенето предложение(гласувано) ОТ 28 номври (11 декември) 1917 г. СНК издава декрет с който членовете на КАДЕТСКАТА(конституционно-демократичната) партия са ОБЯВЕНИ ИЗВЪН ЗАКОНА - като ВРАГОВЕ НА НАРОДА!
- На 6 януари 1918 г. в резултат на това са убити, ДВЕ ОТ ВОДЕЩИТЕ фигури на "кадетите" Шингарьов и Кокошкин - С ТОВА НА ПРАКТИКА СЕ ПОСТАВЯ НАЧАЛОТО НА ЧЕРВЕНИЯ ТЕРОР - отново ВИЖ и ЗАПОМНИ ДАТАТА?

Владееш превъзходно руски - ето чети ЕДНО КЪМ ЕДНО ИСТОРИЧЕСКИ ФАКТИ(спомени) ПО УБИЙСТВОТО Шингарьов и Кокошкин?

"…Около 30 матросов флотских экипажей «Ярославец» и «Чайка» охотно вызвались пойти с Басовым. С криками «вырезать», «лишние две карточки на хлеб останутся» разъярённая матросня ринулась к Мариинской больнице. Расставив на всякий случай посты на соседних улицах, около 10 матросов примерно в 21:30 ночи подошли к входу в больницу, стали стучать в дверь: «Сторож, открывай: здесь есть арестованные министры. Мы пришли на смену караула».

Увидев толпу вооружённых матросов, перепуганный сторож М. Е. Марков впустил их в больницу. Взяв у сторожа керосиновую лампу, Басов, зная расположение палат Кокошкина и Шингарева, повёл матросов на 3-й этаж. Сначала матросы ворвались в палату А. И. Шингарёва. Тот готовился ко сну, сидел на кровати, прислонившись к стене.

Здоровенный матрос-эстонец Оскар Крейс схватил его за горло, повалил на кровать и стал душить. Настигнутый врасплох, Шингарёв попытался спросить: «Что, вы, братцы, делаете?» Однако матросы, крича, что «убивают министров за 1905 год, довольно им нашу кровь пить», стали беспорядочно в него стрелять из револьверов и колоть штыками.

Затем убийцы направились в палату Ф. Ф. Кокошкина, который уже спал. Тот же Крейс схватил его за горло со словами «Товарищ» и площадной бранью, а другой матрос, Я. И. Матвеев, двумя выстрелами в упор — в рот и сердце — убил его. Исполнив «свой классовый долг», матросы и красногвардейцы покинули больницу.

Уходя, они в комнате Шингарёва прихватили кожаную куртку и подарили её Басову. Опьянённые совершённым убийством, они требовали от Басова, чтобы тот повёл их в Петропавловскую крепость, где они намеревались расправиться с «сидевшими там министрами и Марковым II». Более того, они сказали Басову, что потом они пойдут в лечебницу Герзони, где в это время находилось ещё три министра Временного правительства. Когда Басов доложил Куликову о случившемся, тот выразил удовлетворение, сказав «туда им и дорога»


На ВТОРИЯТ ти ВЪПРОС!?

vencivaleri1951 написа:


Пак повтарям, не отричам репресиите/никоя революция, метеж, Гражданска война, следвоенно време дори не са могли да ги избегнат/, но отричам несериозното преувеличаване с цифри достойни за индийски епос. Ти си криминалист и начетен и ерудиран човек. Е възможно ли е за две деситилетия Сталин и компания да избие 100млн души и в това време страната да има прираст, да спечели такава война и да стане втора икономика.

- Та САМИЯТ ТИ(!) - а не АЗ или някой от опониращите НАЗОВАВАШ ЦИФРАТА 100 млн. - за да можеш после ОПРОВЕРГАВАЙКИ Я да дискредитираш - опонента си ... стар трик в риторика и апологетика :))) !

По приблизителни данни от ПЕТ СЕРИОЗНИ АВТОРИ - мога да приема ЖЕРТВИТЕ ДАДЕНИ ОТ СССР - със тези от ВСВ възлизат на около между 50(петдесет) до 60(шестдесет) милиона!?
- Като повечето от тях СА СЪЗНАТЕЛНА - НО С НИЩО НЕОПРАВДАНА РЕПРЕСИЯ ... НА ВЛАСТ-ИМЕИЩИТЕ спрямо С НИЩО НЕ ВИНОВНИЯТ МУ НАРОД - Защо?
Причините са КОМПЕКСНИ и най-вече ИДЕОЛОГИЧЕСКИ ... залегнали от "научния-комунизъм" още от Маркс и творчески разработени от ЗЛИЯТ-ГЕНИЙ Ленин и верният "лениец" ... както сам се е изтълквал Сталин!

... ще се спестиш голяма част от апологетиката и опроверженията МИ - като вземеш прочетеш и сам разбереш същността на КОМУНИЗМА и СОЦИАЛИЗМА ... от две книги "Новата класа" на Джилас и "Номенклатура(та)" на М. Восленски!? ... препоръчвам ти ги НАСТОЯТЕЛНО - пък инак ЗАЩИТАВАЙ СИ ЛИЧНОТО БЛАГОПОЛУЧИЕ И ОБЩЕСТВЕНО ПОЛОЖЕНИЕ - което си получил ИМЕННО ПОРАДИ ПРОИЗХОДА СИ от тази "Нова класа" ... дошла след един МЕТЕЖ - който вие ВНУШАВАТЕ ЧЕ Е РЕВОЛЮЦИЯ !? :(((( !
цитирай
14. kvg55 - До 9. radostinalassa и 12. get
23.10.2018 20:01
Забравихте да кажете, че Ленин е бил германски шпионин.
цитирай
15. vencivaleri1951 - не, Колев пише за 100млн
23.10.2018 20:08
И 50 е силно преувеличено число- 5 Москви, 10 днешни Българии и т н. Пак не се разбираме-аз говоря за съдебен състав " враг народа", ти ми говориш какво казват керенски и ленин. Говоря за осъдени по " статя Враг народа", а не че Гет е такъв. Казвам и съм сигурен в това, че криминалът осъдени по този състав е несъизмеримо повече от тези по политически причини. Голяма част от тези "врагове" са осъдени териториално на местоработата им, с гласувания на работния колектив и това са едни от най тежките присъди. Аз съм присъствал на подобно дело на наш колега студент и повече не повторих. Годишно в Университетът се гледаха по няколко дела на студенти. Идва съдията със заседателите, прокурор, защита. Освен това имаме и обществен обвинител и обществен защитник. Да не дава Господ да попаднеш като обвиняем на подобен процес. Общественият обвинител подгрява публиката, общественият защитник се "срамува" от подопечния и процесът е пародия на такъв. На края залата гласува присъдата !?
И сега си представи колективът по работа какво ще гласува , когато представят на процеса бижутата на съпругата, любовницата, дъщерята на бившия им директор. Начинът им на живот, колата, вилата, кожите и парите настрана. И всичко това когато хората не са си дояждали , работили са по 10-12 часа на ден и са живяли по две семейства в стая. Куршумът за баровеца, заточението за съпруугата и пълнолетните деца са приемани с аплодисменти. Не знам доколко е справедливо всичко това, както не мога да оспоря и публичните екзекуции у нас по времето на Стамболов и Стамболийски. Лично аз си мисля, че не бих могъл да гледам .
Гет , не са коректни личните ти нападки и внушения. Казвам внушения, защото личното ми" благополучие"
никога не е зависело от системата. Баща ми на позицията която заемаше на Запад щеше да получава десеторно пъти повече. Дали е бил кадърен като западняците -със сигурност . негови колеги и той го доказаха в края на 60те. Не те гниха в ямите в изпражненията си , а един "многоуважаем" и креслив сенатор... За себе си...Получавам значително повече от както се срина системата-при това работя далеч по малко и с по малко хъс от тогава. Нямам какво да съм недоволен битово от промяната/нито ден като наемник от 92ра, нито година без съпругата ми поне два пъти да е посетила чужбина, успешна приватизация на семейните бонове, не лоша реституция/-недоволен съм, че си отиде страната ми.
Недоволен съм, че мизерстват хора-всяко четвърто дете гладно, всеки втори възрастен гладен. Личен битов проблем нямам, но не са защитени деца, внуци при тази мизерия. Съвсем пресен пример. Втория внук миналата седмица остана без айфона си. Просто по голямо момче го издърпва от ръцете му и го разбива на асфалта в училищния двор-детето умно, не лош ученик, но от социално уязвимо семейство. днес телефона-не е проблем. Утре обаче какво следва?
Момчето не могло да обясни постъпката си-и вярвам , че е така. Ние с теб обаче много добре разбираме защо го е направило и не бих могъл да го съдя


get написа:
[quote=vencivaleri1951]
Не беше ли юрист-от Симеоново, но юрист. Правиш ли разлика между определение, прозвище ....и съдебен състав. Вишински вкарва "Враг народа" като такъв. Ленин отдавна го няма.


В интерес на ИСТОРИЧЕСКАТА ИСТИНА - първи е Керенски е въвел "враг на народа" в обръщението си към делегацията на Черноморските моряци!
Втори го ползва НО ВЕЧЕ В ПЪЛНИЯ СМИСЪЛ на римското понятие (лат.) лат. hostis populi Romani — «враг на римския народ») — предполагащ ОБЯВЕНИТЕ ЗА ТАКИВА ОТ ЗАКОНА ЛИЦА, подлежат на безусловна унищожение ... без никакъв СЪДЕБЕН ПРОЦЕС - това е Ленин?

След отказа на генерал Духонин, да преустанови военните действия и сложи оръжие в контекста ПРЕГОВОРИТЕ ОТ БРЕСТ-ЛИТОВСК ... Ленин в резолюция го обявява за ВРАГ НА НАРОДА!
Какво се е разбирало под ТОВА ПОНЯТИЕ - става ясно от последващата съдба на Духонин?
В щаб-квартирата му влиза изпратената "делегация" от матроси ... и Духонин Е ПРЕБИТ//УБИТ в прекия смисъл на думата!
- Няма "тричленки", рев-трибунали или подобни други "екстри" от следващото време НАПРАВО БОЙ ДО УБИВАНЕ!

- Следващият случай на РЕВОЛЮЦИОННА САМОРАЗПРАВА - е вследствие внесенето предложение(гласувано) ОТ 28 номври (11 декември) 1917 г. СНК издава декрет с който членовете на КАДЕТСКАТА(конституционно-демократичната) партия са ОБЯВЕНИ ИЗВЪН ЗАКОНА - като ВРАГОВЕ НА НАРОДА!
- На 6 януари 1918 г. в резултат на това са убити, ДВЕ ОТ ВОДЕЩИТЕ фигури на "кадетите" Шингарьов и Кокошкин - С ТОВА НА ПРАКТИКА СЕ ПОСТАВЯ НАЧАЛОТО НА ЧЕРВЕНИЯ ТЕРОР - отново ВИЖ и ЗАПОМНИ ДАТАТА?

Владееш превъзходно руски - ето чети ЕДНО КЪМ ЕДНО ИСТОРИЧЕСКИ ФАКТИ(спомени) ПО УБИЙСТВОТО Шингарьов и Кокошкин?

"…Около 30 матросов флотских экипажей «Ярославец» и «Чайка» охотно вызвались пойти с Басовым. С криками «вырезать», «лишние две карточки на хлеб останутся» разъярённая матросня ринулась к Мариинской больнице. Расставив на всякий случай посты на соседних улицах, около 10 матросов примерно в 21:30 ночи подошли к входу в больн
цитирай
16. get - 14. kvg55 - Що за простотия? Някъде в ... ?
23.10.2018 20:24
kvg55 написа:
Забравихте да кажете, че Ленин е бил германски шпионин.


... в коментарите ми КОИТО НЕ СИ ЧЕЛ - да си видял да твърдя такъв факт - Не!
- Така че, отивай си коментирай с Радостинка - явяваща се явно, предизвикателство за твоят интелект :)))) !
цитирай
17. radostinalassa - kvg55
23.10.2018 20:25
Ако аз пусна един чаршаф, мноого дълъг, дали някой ще ме чете?
Нямам данни Ленин да е немски шпионин. Но е много вероятно.
цитирай
18. ramone - ...
23.10.2018 20:29
Никога нема да стигнете до едно мнение по една много простичка причина - щото при тълкуване на историята изхождате на базата на неисторичен критерий - "добро" и "зло".
И затва вечно ще се въртите в затворен кръг.
В историята интересното е не кой, кога, как и какво (тия въпроси имат значение, разбира се), а ЗАЩО.
За да се отговори на тоя въпрос обаче требва да влезеш в главите на тези дето са движели събитията. Това, което е било в главите им е детерминирано от времето в което са живели. Работата е там, че критериите "добро и зло" и "правилно и неправилно" се менят в годините.
Като четох мемоарите на Чърчил за войната ми направи впечатление следната случка - на една среща в Москва, след някакви дълги и неособено плодотворни преговори (за втория фронт май), Сталин поканва Чърчил да идат да хапнат и пийнат за довиждане. Сталин бил кисел нещо и Чърчил за да го разсее го питал: "Г-н маршал, кога ви беше по-тежко - сега или по време на колективизацията?" Онзи го изгледал учудено, но без колебание му отговорил: "През колективизацията. Тогава беше страшно, но немаше как да постъпя другояче." Идеята е била да уеднакви стандарта на житото - така го беше обяснил, доколкото си спомням.
И тук ми стана много интересно! Ние винаги имаме гледната точка на някой коментатор, който брои жертвите, анализира последиците и т.н. и т.н.
Явно Сталин, си е давал сметка какво е причинил на хората, но е бил готов да плати цената с неохота, вероятно. Аз поне така го разбрах.
Реакцията на Чърчил също е любопитна - той го разбира много добре, защото той също управлява империя. Тия двамата говорят на един език.
Помислете върху това и ше извинявайте за офф топика.
П.С. Сестро, онзи дето е финансирал ВОСР не беше ли Ротшилд? Или викаш - се тая - се чифути :)))
цитирай
19. kvg55 - До radostinalassa и get
23.10.2018 20:30
Че аз от къде го знам това, да не би да съм си го измислил. От вас го знам.
цитирай
20. get - Че аз от къде го знам това, да не би да ...
23.10.2018 20:32
kvg55 написа:
Че аз от къде го знам това, да не би да съм си го измислил. От вас го знам.


... от мен НЯМА КАК ДА ГО ЗНАЕШ - по причина - ТАКА НЕ СЪМ ФОРМУЛИРАЛ НИКОГА нещата около Ленин и германците?!
цитирай
21. get - До 15. vencivaleri1951
23.10.2018 20:35
vencivaleri1951 написа:

- не, Колев пише за 100млн


Тогава ЗАЩО НА МЕН ПОСТАВЯШ ВЪПРОСА?
цитирай
22. kolevn38 - Венци, кои са тези деца и възрастни, които гладуват днес - за България ли говориш!?
23.10.2018 20:41
Категорично твърдя, че в България няма хора, които гладуват. Ако има, то това а единици,които не искат и никога няма да се социализират, както ти сам спомена някъде. И как, с какво сърце, ще сравняваш това с Голодомора, по време на който загиват около 3 000 000 души!?
По повод на твърдението ти, е Сталин създал силна и модерна държава /само с какви методи, а/, ще ти припомня за сетен път, че след като Адолф Хитлер взима властта в разорена Германия, за няколко години я превръща в една от най-силните и модерни икономики в Света. А германците получават невиждани социални придобивки. Но това в никакъв случай не оправдава престъпленията му към човечеството. Същото е и със Сталин - но вие, българските и руски комунисти, сте склонни не само да го оправдавате, а и да го величаете.
цитирай
23. radostinalassa - ramone - ..Ето ти един чаршаф, братко.
23.10.2018 20:50
В самия край пише Рокфелер и 1917 год. Билм есадист, типичен психопат.

Той беше един от главните символи на властта и богатството през последните 50 години.
Негов е бизнес планът за управлението на света. Учениците му са - братя Далес, Бжежински, Кенеди, всички президенти на САЩ, ръководителите на водещите СМИ.
Почти всички водещи мъже на 20 - те години са били у него на къса каишка. Те стоят зад идеите за глобализацията и единният свят. За него се отнасят думите абсолютното зло.
Лагерите на смъртта, газовите камери, крематориумите и милионите убити хора. За това се обвинява Хитлер, но това е в случай , че вие не познавате Рокфелер.
Като дете той е обичал да хваща бръмбари и да ги изтезава с бензин и ацетон.
Той е наследил от дядо си не само богатството му, но и семейната идеология за изключителността на богатите. Бедните уродливи същества не бива да се размножават. Те не се раждат в бедност, а бедността се ражда с тях - Джон Рокфелер.
Дядото и внукът започнали да помагат на младия немски политик Адолф Шикелгрубер - Хитлер и идеята му за свръхнацията. Те му отпуснали 11 млрд долара от банката си Джи Пи Морган за създаване на нов свят с по - добри хора. От САЩ изпратили и най - добрите си специалисти по евгеника. Поражението на Хитлер не смущава Рокфелер.
През 50 - те години Дейвид, заедно с учените, избягали от нацистка Германия превръща цяла страна / Пуерто Рико / в своя лаборатория. През 1965 година всяка трета жена там била стерилизирана. Лъжели ги , че провеждат профилактика за типични женски болести.
Но и това им било малко. Лекарите от Рокфелеровия институт инфектирали пуерториканците с ракови клетки, а в случай на смърт на хората не се разстройвали никак.
Един от докторите там пише, че тези хора не се нуждаят от здравеопазване , а от приливна вълна / цунами / , която да ги изтреби напълно. този доктор, Роуд бил даже повишен и отишъл в Пентагона да разработва биологично оръжие.
Рокфелер не ги е смятал за по - добри от бръмбарите. Дядо му завещал думите - ако не можеш да купиш конкурента, убий го. Той щедро е финансирал Болшевишката революция през 1917 година в Русия...
цитирай
24. radostinalassa - Изглежда Рокфелер е направил малка грешка,...
23.10.2018 20:55
смятайки, че русите са пуерториканци и трябва да ги унищожи, и да разполага с богатствата на страната. Доста голяма грешка.
цитирай
25. get - 18. ramone - ... Никсога НЯМА ДА СТИГНЕМ ДО СЪЩНОСТНОТО - ако се предоверяваме на написаното ...
23.10.2018 21:00
ramone написа:

...
Като четох мемоарите на Чърчил за войната ми направи впечатление следната случка - на една среща в Москва, след някакви дълги и неособено плодотворни преговори (за втория фронт май), Сталин поканва Чърчил да идат да хапнат и пийнат за довиждане. Сталин бил кисел нещо и Чърчил за да го разсее го питал: "Г-н маршал, кога ви беше по-тежко - сега или по време на колективизацията?" Онзи го изгледал учудено, но без колебание му отговорил: "През колективизацията. Тогава беше страшно, но немаше как да постъпя другояче." Идеята е била да уеднакви стандарта на житото - така го беше обяснил, доколкото си спомням.
...


... от виновниците ЗА СЛЕДВОЕННОТО РАЗДЕЛЕНИЕ НА СВЕТА и НАЙ-ВЕЧЕ ЕВРОПА на "сфери на влияние"?

- Точно на тази среща КОЯТО Е И ЕДИНСТВЕНО ПРОВЕЛА СЕ В МОСКВА, от 12 до 17 август 1942 года. СТАЛИН ПОСТАВЯ РЕБРОМ ВЪПРОСА НА ЧЪРЧИЛ ... За следвоенна Европа. Като настоява ТЕРИТОРИАЛНИТЕ ПРИДОБИВКИ НА СССР от преди време на Втората световна война ДА МУ БЪДАТ ПРИЗНАТИ, като КРАЙНИ И НЕОТМЕННИ!
... историята е интересна - затова в отделен асказ - Но! За мен именно при тази среща при която вечерта на 16/17-ти Сталин напива Чърчил до "прасе" СЛЕДВА ДА Е СТАНАЛА "СЛУЧКАТА СЪС САЛФЕТКАТА" - при която ДВАМАТА ДИКТАТОРИ:Чърчил - Сталин УСЛОВНО СИ ПОДЕЛЯТ ВЛИЯНИЕТО м/у Британия и СССР след приключване на войната - Припомням това е лятото на 1942 год - не както ни лъжат, че е станало по време на Ялтенска конференция Февруари 1945 год.

За "житото" - нещата стоят по съвсем друг начин ... защото ЧРЕЗ НЕГО - СТАЛИН ИЗДЪЛЖАВА ИНВЕСТИЦИИТЕ НАПРАВЕНИ ОТ САЩ при СТРОЕЖА на близо 500 предприятия на военно-промишленият си комплекс и то от времена на Първа и Втора петилетки?

- Това на кратко и ... Поздрав!
цитирай
26. kolevn38 - Получава се нещо като "Особености на създаването на социалната комунистическа държава"
23.10.2018 21:26
Искате електрификция и силна икономика - няма проблем - ще избием милион-два и ще ги имаме, искате силно селско стопанство и много жито - няма проблем, ще уморим от глад и ще избием още няколко милиона и ще го имаме, искате силна, мощна и добре въоръжена държава - няма проблем, ще уморим още няколко милиона и ще ги имаме!! Е за чий чеп ни е такава държава бе, Венци!? За да се явите вие 70 години по-късно и да кажете: "Какое государство просрали, а!?"
цитирай
27. get - До 15. vencivaleri1951 - Е-е-е разгеле РАЗБРАХМЕ СЕ ... говорейки ми за статья, тоест член ... ?
23.10.2018 21:29
... визиращ СПОРЕД ТЕБ "състав"(ПРЕСТЪПЕН - П.М.) враг народа" ... ИМАШ ЯВНО В ПРЕДВИД прословутият чл.58-ми от Наказателния(уголовния) кодекс на СССР ... пък аз разбирам СМИСЪЛА КОЙТО СЕ ВЛАГА В ЮРИДИЧЕСКАТА КВАЛИФИКАЦИЯ ...?
vencivaleri1951 написа:

ак не се разбираме-аз говоря за съдебен състав " враг народа", ти ми говориш какво казват керенски и ленин. Говоря за осъдени по " статя Враг народа", а не че Гет е такъв. Казвам и съм сигурен в това, че криминалът осъдени по този състав е несъизмеримо повече от тези по политически причини. Голяма част от тези "врагове" са осъдени териториално на местоработата им, с гласувания на работния колектив и това са едни от най тежките присъди.



Но тук ще трябва да ти обясня, че статья/член 58-ми там имаме поне девет разпоредби и ОСНОВНИЯ ПРЕСТЪПЕН СЪСТАВ ВИЗИРА - "контра-революционна дейност" - едно много общо формулирано(разтегливо) ПОРАДИ КОЕТО ТВЪРДЕ ОПАСНО С ОГЛЕД ПРИЛАГАНЕТО НА НАКАЗАТЕЛНАТА РЕПРЕСИЯ ПО СЪЩОТО?!

... защото под контра-революционна престъпна дейност е имало случаи КОГАТО ХОРА КОИТО ПО НЯКАКВИ ПРИЧИНИ НЕ СА СИ ИЗПЪЛНЯВАЛИ НОРМИТЕ и подобни - са ги обвинявали по този член?

С други думи ЗАД ТОВА ПОНЯТИЕ "контра-революция" ... можели са да те привлекат И ЗА ПРОСТЪПКА - която по същността си попада в АДМИНИСТРАТИВНОТО или ТРУДОВО ПРАВО ...? Както във връзка с последното е имало ДЕЛА за "самоотлъчка" - образувани по усмотрение(доклад) на административния или партиен р-л на завода(до съответните органи) ДАДЕН РАБОТНИК ДА ГО СЪДЯТ ... и то именно при тези ОПИСАНИ ОТ ТЕБ УСЛОВИЯ - ПУБЛИЧЕН ПРОЦЕС? ... гадничко определено - правят те не роб а добитък ВЪРЗАН КЪМ МАШИНАТА И ЧАКАЩ ДА СВИРНЕ СИРЕНАТА НА ЗАВОДА - инак донос - дело - чл.58 от УПК и на лагер ... ама не пионерски в Артек!

Второ?
Много лично си приел ... коментара ми, че си с произход от привилегированата номенклатура ... съжалявам! Но не съм го писал в смисъл на натякване или злоба - не! Просто ПИША ТОЧНО, КАТО МАРКСИСТ - с класов подход :)))!
цитирай
28. radostinalassa - Никой не иска да види глобалната истина
23.10.2018 21:39
Ако не беше Ленин, щяха да му намерят заместител. Но Сталин е унищожил завещанието на Ленин, който препоръчва Хрушчов за заместник. Какво лошо има в това, че е убивал ционистите? Ако унищожат славяните ще загине целия свят, това е факт. Мислете глобално, мащабно. Не ни излагайте.
цитирай
29. blackpredator - та,
23.10.2018 21:44
няма по-голям русофил у блога от Колю38.
катадневно с 4-5 постинга плаче за бедният руснак и бедната Русия
ей и Постол, друг отявлен русофил тъжи:
"Виж в Русия положението е катастрофално. Там 20 милиона руснаци гладуват ежедневно!"
както казва моят приятел Душко, това е вече Краят на Русия!
гладът и студът по Нова Година ще станат невъобразми, нетърпими..
коварният Жужо дава коварно по 2 седимици отпуск на 20 млн Роби от Русия
да могат тия Роби да дойдат у нас в Европа, у Турция или Египет и 2 седмици да ядЪт и пият в нашите хотели и курорти за скапаните си рубли!
тоя коварен гаден ход - 2 седмици отпуск дава възможност на Робите да не УмрЪт от глад и да няма гладни бунтове!
и бензиня стана вече 45 рубли и 10 копейки. мъка... газта 3 рубли и 57 копейки! мъка...
цитирай
30. ramone - Не get,
23.10.2018 21:45
няма как "салфетката" да се е случила тогава.
Към лятото на 42-ра Германия все още стои стабилно на Източния фронт, в Средиземноморието нещата са на кантар, а откриване на втори фронт в Европа е било невъзможно (заради подводниците в Атлантика).
Няма как още оттогава да се знае, докъде ще стигне Сталин.
Без да искаш си попаднал точно в този капан, който имах предвид - опитваш се да датираш нещо на базата на това, което знаеш днес, без да отчиташ, че през август 42-ра Чърчил и Сталин не са знаели какво ще стане през май 45-та.

цитирай
31. get - До 30. ramone - Не get, ... Е "не" - ама "да" :))) В тази връзка се заинтересовай какво прави ... ?
23.10.2018 21:55
ramone написа:
няма как "салфетката" да се е случила тогава.
Към лятото на 42-ра Германия все още стои стабилно на Източния фронт, в Средиземноморието нещата са на кантар, а откриване на втори фронт в Европа е било невъзможно (заради подводниците в Атлантика).
Няма как още оттогава да се знае, докъде ще стигне Сталин.
Без да искаш си попаднал точно в този капан, който имах предвид - опитваш се да датираш нещо на базата на това, което знаеш днес, без да отчиташ, че през август 42-ра Чърчил и Сталин не са знаели какво ще стане през май 45-та.



... външния министър на Британия Идън, в Русия след "Московската операция" и КАКВИ ВЪПРОСИ СЕ ОБСЪЖДАТ ПО ВРЕМЕ НА ПРЕСТОЯ МУ?
- Как така В СИНХРОН и партнирайки си СССР и Британия ОКУПИРАТ ИРАН? ... и ред други ФАКТИ СМУЩАВАЩИ НАЙ-МАЛКО, сериозният изследовател по въпроса!

- Германия на Хитлер и СССР на Сталин - СТАНАХА ТЕЗИ ВОЕННИ СУПЕР-СИЛИ благодарение не само на технологичната но и на финансовата помощ от страна на "Запада" ... и ред други неща на които няма да се спирам, защото са без връзка със поста на ВВ1951 ?

- Ако толкова ви интересуват тези въпроси - или направете пост или ми пишете на "лични" - да ви дам отправки КЪДЕ ДА ТЪРСИТЕ - опровержение или потвърждение на това, за което обяснявайки ви, намеквам - само?!

- Поздрав!
цитирай
32. kolevn38 - А какво ще кажеш, да избием всички безмозъчни патки в старозагорско, а? Нещо против? Едва ли ще загине целият Свят, мисли глобално, мащабно.
23.10.2018 21:56
radostinalassa написа:
Ако не беше Ленин, щяха да му намерят заместител. Но Сталин е унищожил завещанието на Ленин, който препоръчва Хрушчов за заместник. Какво лошо има в това, че е убивал ционистите? Ако унищожат славяните ще загине целия свят, това е факт. Мислете глобално, мащабно. Не ни излагайте.

цитирай
33. radostinalassa - Коко, хванала те е болестта роза
23.10.2018 22:18
Баннат за простотия и лоша миризма, а вече и за малко мозък.
Тио май не си виждал накуп да живеят цигани, негри, индийци, латиноси. Та те ще измрат от болести, убийства и пр. без медицина , полиция, които се осъщестяват не от тъмния и полутъмния сой.
цитирай
34. kvg55 - До 28. radostinalassa
23.10.2018 22:25
Ако не беше Ленин, нямаше да има Велика октомврийска социалистическа революция - прочети за ролята на личността и масите в историята.
цитирай
35. radostinalassa - Ако харесваш ВОР, сигурно ...
23.10.2018 22:35
харесваш и деветосептемврийската такава? Не е нормално невежите маси да идват на власт и да заместват интелигентните хора. Както сега чрез интеграцията се дават повече права на циганите пред коренните българи. Това не може да ти харесва.
цитирай
36. ramone - Прав си.
23.10.2018 23:09
нека се придържаме към темата.
Според мен, есенцията на този текст (махайки идеологическия пласт) може да бъде групирана в няколко пункта.
Можела ли е ВОСР да бъде по-малко кървава? Венци я сравнява с Френската революция (коректно сравнение, мен ако питаш). Защо не се спори по нея - тя е не по-малко интересна.
Революцията спасява съществуването на Русия.
Защо и как болшевиките идват на власт?
Можел ли е Керенски да се задържи на власт и революцията да си остане чисто буржоазна?
Това е в общи линии.
За да се даде отговор на тези въпроси, дай да видим къде е станало това, какво имаме като политическа теория по тези земи, какви политически традиции има тоя народ, какъв е външния контекст на събитията, какво е искал "народа", какви са били претендентите за властта и още ред такива въпроси, касаещи философията на нещата. А оттам да направим изводи, можело ли е да стане по-добре или както е станало.
Ти си ерудиран човек и би ми било интересно да чуя какво мислиш.
Вместо това, пилееш потенциал разяснявайки безсмислени неща от рода на обхвата на състава за враговете народа...
поздрави
цитирай
37. kvg55 - До 35. radostinalassa
23.10.2018 23:25
Ленин ли наричаш невежа или Луначарски? Или Чичерин? Или който и да е от първото съветско правителство?
цитирай
38. ramone - и да довърша,
23.10.2018 23:33
давайки оценка на личности от мащаба на Александър, Цезар, Карл Велики, Наполеон, Хитлер, Сталин, Мао и стореното от тях, считам за коректно да се освободим от понятията "добро-зло".
Тези хора мислят на съвсем друга плоскост - за тях няколко милиона не са от значение. Мащабите на тяхното мислене е в съвсем други категории.
Дайте в тая връзка да направим един паралел - щеше ли Китай без Мао, да е една от трите световни сили днес? Би ли било възможно това?
Само да кажа, че според мен Китай не е комунистическа държава, но това не пречи страшно да НЕ ги харесвам :)
цитирай
39. vencivaleri1951 - Колев, не аз а специалисти правят това изследване
24.10.2018 00:59
Прочетох го при Кеворк и той коректно бе посочил първоизточника. Не помня състава и поръчителите на изследването-потърси го и ще прочетеш, че всяко четвърто дете у нас недояжда и всеки втори възрастен. Колев, пенсията си взимам един път в годината и си отива за ваканцията. Не е минимална-вЕрвай ми. Бедността не е порок, но ражда пороци и трупа омраза. В посегателството срещу русенката има и не малко доза омраза и тази омраза е , че двамата живеят в различни светове. От там идва и изнасилването-жажда за доминация чрез нея над нейния свят, а умъртвяването омраза към този неин свят- Това е и революцията, гражданската война, метежът-опит за унищожение на омразния свят. Днес чупя телефон, утре като порасна вероятно ще чупя глави-нека им е гадно и на тях, не само на мен. Всичко това идва от притежанието или по скоро от жаждата да притежаваш. Волтер казва:/приписват думите и на Русо/ " Проклет да бъде този , който е побил този кол и казал , мой е!"
Кой съм аз , та да му противореча?

kolevn38 написа:
Категорично твърдя, че в България няма хора, които гладуват. Ако има, то това а единици,които не искат и никога няма да се социализират, както ти сам спомена някъде. И как, с какво сърце, ще сравняваш това с Голодомора, по време на който загиват около 3 000 000 души!?
По повод на твърдението ти, е Сталин създал силна и модерна държава /само с какви методи, а/, ще ти припомня за сетен път, че след като Адолф Хитлер взима властта в разорена Германия, за няколко години я превръща в една от най-силните и модерни икономики в Света. А германците получават невиждани социални придобивки. Но това в никакъв случай не оправдава престъпленията му към човечеството. Същото е и със Сталин - но вие, българските и руски комунисти, сте склонни не само да го оправдавате, а и да го величаете.

цитирай
40. kolevn38 - Глупости говориш, Венци - в България няма хора, които не си дояждат, няма гладуващи.
24.10.2018 06:05
Днес в България можеш да направиш каквото си искаш проучване и да получиш каквито си искаш резултати. Един куп червени социолози и манипулатори имат социални агенции за проучвания и владеят медии, чрез които могат да внушат на такива безмозъчни същества като старозагорската патка каквото си искат. Само София има поне дванадесет безплатни трапезарии по европейски проекти, в които се готви супа, второ ястие, с хляб и плодове като почти всички ястия са с месо и много питателни. Отделно от това през зимните месеци се готвят безплатни супи за кризисните центрове, в които събират най-най-бедните - клошари, бездомни, психически болни хора, които не могат или не искат да се грижат за себе си. Престани да говориш глупости и не сравнявай с Голодомора в СССР, защото е грехота.
цитирай
41. ramone - а, да
24.10.2018 07:37
и на мен ми направи впечатление това за "недояждането", ала не ми се стори интересно. Но щом сте рекли...
Какво значи "недояжда" - обяснил ли го е Кеворк? Как въобще се установява това?
Пропускайки, че всеки втори възрастен не "дояжда" (това е лесно оборима глупост) да се концентрираме върху "всяко четвърто дете".
Всяко четвърто дете означава 25%!
Да допуснем ли тогава, че 75% от децата са окей с яденето.
И що па точно Кеворк се загрижил точно за "гладните"? Баш па тая мръсна курва!

цитирай
42. kvg55 - До 40. kolevn38
24.10.2018 07:59
Българите не ядат като при социализма. При капитализма те плюскат ("Голямото плюскане"), при това и банани.
цитирай
43. vencivaleri1951 - Колев,
24.10.2018 08:17
Погледнах постинг и мой коментар и наистина може да се внуши , че правя някакво сравнение с Голодомора в Украйна и Южна Русия. Грешката е моя, но тя е по скоро в израза. Аз знам не малко за този период. Разказвали са ми страхотии-в т ч и човекоядство. Разбира се , че няма място за сравнение. Това което исках да кажа, че по правилно е да се концентрираме в днешния ден, а не в трагичнимоменти от миналото. Голодомор имаме и в Йрландия-умират 1млн души и още толкова емигрират в САЩ по време на картофената чума, периодично са умирали /преди селекцията на устойчиви видове семена и култури/ при лоши климатични условия десетки хиляди германци-те за това заселват части от Русия... Това обаче е минало и няма как да се случи отново. Днес светът и в частност континентът ни е друг и е срамно за нас като държава да подържаме в 21ви век подобна бедност. Колев-написах недохранване. Над 60 процента от пенсионерите са с пенсия до 300лв. Половината от тях по една или друга причина не могат да разчитат на помощ от близки. Представяш ли си как живеят тези хора? Престанах да се черкувам в неделя заради това , че се организира безплатна храна за бедни в енорията. Не мога да гледам познати с канчета и паници. Чувствам вина, която не могада отмия с пари в касата на църквата или продукти. И говорим за заможен квартал. На опашката не се редят цигани или изостанали в развитието си хора, а хора работели цял живот-с квалификация, образование и прочие...
Няма да забравя как една жена стоеше на опашка и четеше Хайне...С канчето за храна и Хайне!? Колко от нашите властници четат Хайне или въобще четат?
Не мисли, че съм закоравял за престъпленията от миналото-независимо от къде идват. Понеже споменах църква, та да продължа. Имам своите съмнения, но по скоро съм вярващ човек. Черкувам се периодично. Не влизам обаче в Света Неделя-неудобно ми е и чувствам се дори отговорен. Ходя си в съседната св Петка например , но в Света Неделя не мога. В делничен ден/когато няма служба/ съм влизал, но на църковен празник или по време на служене не мога. И то е именно заради онзи" ров "
за който пише Хербст и го убиха за написаното.

Идеологически стоя от към страната на атентаторите, разбирам мотивите им, но ментално
не мога да приема този акт и изпитвам силна емпатия към жертвите. Смятам, че докато стоим от двете страни на "рова"-всеки на "своята"/на страната която си е избрал , или "наследил" ще затъваме като държава и като общество. Ти смяташ, че просвещаваш някого, но всъщност се "окопаваш на собствения си бряг" Днес се опитваш да ни запознаеш с чистките по времето на Сталин. Да , имало ги е. Но имало е и друго-имало е и съграждане , и то е било несъизмеримо повече. Сравняват Сталин с Хитлер и то е защото не познават и двамата. " Моята борба" е четива на автор с бъг в главата. Всяка дума написана от грузинеца е с визия за в бъдещето. И не говорим само за времето когато е разполагал с куп съветници и то най-добрите. Говоря за дореволюционния му период. Никой като него не е творил по "Националния въпрос"Четейки материалите му човек разбира ужаса днес. Тоест искам да кажа, че Йосиф Висарионович въобще не е елементарна фигура с картечница в ръка, а титанична фигура-и с греховете си и с плодовете си. При титаните всичко е в повече измеримо с обикновения човек-и доброто и злото. Мярата е просто друга и Рамоне добре е отворил тема за доброто и злото

kolevn38 написа:
Днес в България можеш да направиш каквото си искаш проучване и да получиш каквито си искаш резултати. Един куп червени социолози и манипулатори имат социални агенции за проучвания и владеят медии, чрез които могат да внушат на такива безмозъчни същества като старозагорската патка каквото си искат. Само София има поне дванадесет безплатни трапезарии по европейски проекти, в които се готви първо второ с хляб и плодове като почти всички ястия са с месо и много питателни. Отделно от това през зимните месеци е готвят безплатни супи за кризисните центрове, в които събират най-най-бедните - клошари, бездомни, психически болни хора, коит не могат ли не искат да се грижат за себе си. Престани да говориш глупости и не сравнявай с Голодомора в СССР, защото е грехота.

цитирай
44. vencivaleri1951 - Коментарът ми при Колев е и коментар към теб. Благодаря , че си ми на "гости"
24.10.2018 09:01
ramone написа:
и на мен ми направи впечатление това за "недояждането", ала не ми се стори интересно. Но щом сте рекли...
Какво значи "недояжда" - обяснил ли го е Кеворк? Как въобще се установява това?
Пропускайки, че всеки втори възрастен не "дояжда" (това е лесно оборима глупост) да се концентрираме върху "всяко четвърто дете".
Всяко четвърто дете означава 25%!
Да допуснем ли тогава, че 75% от децата са окей с яденето.
И що па точно Кеворк се загрижил точно за "гладните"? Баш па тая мръсна курва!


цитирай
45. bojinkata - Венци, какво направи? Соросоидите ...
24.10.2018 11:11
Венци, какво направи? Соросоидите побесняха. Уцелил си им болното място!
цитирай
46. get - Венци - виж как си озаглавил ПОСТА СИ ?
24.10.2018 11:15
vencivaleri1951 написа:

Откровено за властовата практика на комунистите



... ВЕНЦИ - в всички НАУКООБРАЗНИ читанки с влизащо в тях МАРКСИЗЪМ-ЛЕНИНИЗЪМ се ВНУШАВАШЕ!

Следващият след "дивият"(по своя характер:)) КАПИТАЛИЗЪМ - НЕОТМЕННО преминава в "по-висшата" обществено-икономическа формация - СОЦИАЛИЗМА!
- Отделно ни се обясняваше ... Социализма е преходен етап от КАПИТАЛИСТИЧЕСКО към КОМУНИСТИЧЕСКО общество ... КОЕТО Е ПОСЛЕДНО И НАЙ ... НАЙ ... НАЙ-ПРОГРЕСИВНИЯТ ОБЩЕСТВЕН СТРОЙ!

- Венци, защо КОМУНИСТИТЕ - САМИ СЪС СОБСТВЕНИТЕ СИ РЪЦЕ ДЕМОНТИРАХА(те) ... по-по-най ... ПРОГРЕСИВНОТО И СОЦИАЛНО ОБЩЕСТВО на РАЗВИТИЯ СОЦИАЛИЗЪМ - до комунизма на стигнахме!

Защо се върнахте отново в ЕТАПА НА "ГНИЛИЯТ" НАЗАДНИЧАВ ... и всичко друго кооето се се крие зад РЕТРОГРАДЕН КАПИТАЛИЗЪМ?

- Венци - не случайно толкова често повтарям ... една фраза от библията ПО ПЛОДОВЕТЕ ИМ ЩЕ ГИ ПОЗНАЕТЕ ... ражда ли се грозде от тръни ... и всякое дърво КОЕТО НЕ РАЖДА ДОБЪР ПЛОД - ОТСИЧА СЕ И СЕ ХВЪРЛЯ В ОГЪНЯ!

- Венци и ДРУГИТЕ КАТО ТЕБ ... не можете ли да схванете че - НАЙ-ДОБЪР КРИТЕРИЙ ЗА ИСТИННОСТ Е ЖИВОТА/ПРАКТИКАТА - там се ПРОВЕРЯВА истинността(!!) на "ТЕОРИИТЕ" и РЕЗУЛТАТИТЕ/ПЛОДЪТ от ТЯХ - тези КОИТО НЕ СА ВЕРНИ ПОГИВАТ!

Венци - КОМУНИЗМА и като ТЕОРИЯ и КАТО СОЦИАЛЕН СТРОЙ - се оказаха НЕДОНОСЧЕТА та и поради това ПОГИНАХА ОТ ВАШИТЕ РЪЦЕ - ръцете на СЪЗДАЛИТЕ ... теорията и практиката на СОЦИАЛИЗМА!

ФАКТА Е НАЛИЦЕ - Какво има повече да си говорим?!

Живков случайно ли го каза: Социализма Е ЕДНО НЕДОНОСЧЕ!

https://www.youtube.com/watch?v=v2UcDuQ3beQ
цитирай
47. get - - До 34. kvg55 - Няма РЕВОЛЮЦИЯ - има МЕТЕЖ СРЕЩУ ВРЕМЕННОТО ПРАВИТЕЛСТВО - Защото ...?
24.10.2018 11:45
kvg55 написа:
Ако не беше Ленин, нямаше да има Велика октомврийска социалистическа революция - прочети за ролята на личността и масите в историята.


... за да имаме СОЦИАЛИСТИЧЕСКА РЕВОЛЮЦИЯ - следва да имаме налице ОБЕКТИВНИ ПРЕДПОСТАВКИ - които СА ОБЯСНЕНИ В НАУЧНИЯ КОМУНИЗЪМ - ама ти толкова и го познаваш!

Поради ТЕЗИ ПРИЧИНИ - Ленин и Сие - не ПРАВЯТ РЕВОЛЮЦИЯ а БАНАЛЕН ПРЕВРАТ!
Тъй като НЯМАТ ИСТОРИЧЕСКИ ФОРМИРАНА СОЦИАЛНА БАЗА ЗА РЕВОЛЮЦИЯ ... следва ТЕРОР, ГРАЖДАНСКА ВОЙНА ... връщане към КАПИТАЛИЗМА ... ревизия на ПОСТУЛАТА ЗА "СВЕТОВНА РЕВОЛЮЦИЯ" - явяване на ВЪТРЕШНО ПАРТИЙНА ОПОЗИЦИЯ при КОЯТО СЕ ИЗБИВАТ СТАРИТЕ РЕВОЛЮЦИОННИ КАДРИ ... на тяхно място ИДВАТ ПАРТИЙНИТЕ БЮРОКРАТИ ПОДКРЕПЯЩИ СТАЛИН срещу ТРОЦКИ И ДРУГИТЕ "ПЕРМАНЕНТНИ" СВЕТОВНИ РЕВОЛЮЦИОНЕРИ ... !

Това от мен НЕ-марксиста ПОЗНАВАЩ МНОГО ПО-ДОБРЕ СЪДЪРЖАНИЕТО НА СЪЩИЯТ - до теб "марксиста" с ниво на ПЪРВОЛАЧЕ по марксизма ЗА КОЙТО ТОЛКОВА ОБИЧАШ ДА СПОРИШ - БЕЗ ДА ГО ПОЗНАВАШ!

... или накрая КАТО ОБОБЩЕНИЕ НА СИТУАЦИЯТА - Спора между мен и теб?

Питат един професор - Кой е МАРКСИСТ?
ОТГОВОР: Човек който изучава и прилага марксизма-ленинизма!
Отново питат - Кой е "КОНТРАРЕВЕЛЮЦИОНЕРА И ВРАГ на народа"?
ОТГОВОР: Това е човек който НЕ САМО Е РАЗБРАЛ СЪЩНОСТТА НА МАРКСИЗМА ... но се е убедил и в неговата несъстоятелност на база ПРИЛОЖЕНИЕТО МУ!
цитирай
48. kolevn38 - Не бе, просто говори глупости които не отговарят на истината.
24.10.2018 12:17
bojinkata написа:
Венци, какво направи? Соросоидите побесняха. Уцелил си им болното място!


А вчера са намерили бомба в дома на Сорос, но явно не го е утрепала - сега пак ще трябва да чешете езици.
цитирай
49. radostinalassa - kvg55 - Ленин ли наричаш невежа или Луначарски? Или Чичерин? Или който и да е от първото съветско правителство?
24.10.2018 14:15
Ръководителите на революцията не са невежи явно.
Но те увличат невежи народни маси, които избиват интелигенцията, поповете. Не е ли било така? Излиза , че целта на комунистите е да прочистят обществото от интелектуалците, а безпросветният народ се командва лесно. Днес целта е също зомбирането и затъпяването на славяните. А другите са си такива по рождение.
цитирай
50. radostinalassa - Не намирам коковците и гетчовците за някакви интелектуалци
24.10.2018 14:56
Това, което аз обикновено пиша са идеите на последователите на Ведите. Тези горните също не изказват свои мисли, а об. русофобски такива. В спор са две идеологии. Нашият народ в 80% е русофил. Значи , тези са отцепници от народа си. Изменници. Долу предателите.
цитирай
51. bojinkata - Венци, какво направи? Соросоидите ...
24.10.2018 16:21
kolevn38 написа:
bojinkata написа:
Венци, какво направи? Соросоидите побесняха. Уцелил си им болното място!


А вчера са намерили бомба в дома на Сорос, но явно не го е утрепала - сега пак ще трябва да чешете езици.


Точно обратното - говори истини, които са неудобни за вас, соросчетата. И бомбата не е била в дома на Шорос, а някъде по пътя към него. Най-вероятно постановка на самия шорощ!
цитирай
52. get - 50. radostinalassa - Браво-о-О! Поздравявам разобличителката на ... :))))
24.10.2018 16:24
radostinalassa написа:
Това, което аз обикновено пиша са идеите на последователите на Ведите. Тези горните също не изказват свои мисли, а об. русофобски такива. В спор са две идеологии. Нашият народ в 80% е русофил. Значи , тези са отцепници от народа си. Изменници. Долу предателите.


:))) НАС ... отцепниците БЪЛГАРО-СЛОВЕНИ - ТЕ И ПРЕДАТЕЛИ НА ВЕЛИКИЯТ УГРОФИНСКИ НАРОД ОТ СЕВЕР с претенции да Е слАвЯнин ... и индийски циганин БРАМИН:)))

- Много си умна ще знаеш:))) ?
За това ТЕ ЧЕРПЯ с музика от Морис Равел, НОСЕЩА показателното име "Ma Mеre l'Oye" ... по мотиви от приказката на Шарл Перо (My Mother Goose:))))

- Следва Адрес:
https://www.youtube.com/watch?v=5U7osEigQZM

... към изпълнението от оркъстеръ на Университета по Музика FRANZ LISZT град Weimar, дирижиран от Prof. Nicolаs Pasquet, изълняващи Maurice Ravel's и неговата "Ma Mеre l'Oye" (Mother Goose):)))) !
цитирай
53. radostinalassa - Чифутите да си траят
24.10.2018 16:34
Предлагай се да те пробват чифуткиге, говедо.
цитирай
54. get - Венци, какво направи? Соросоидите ...
24.10.2018 16:38
bojinkata написа:
kolevn38 написа:
bojinkata написа:
Венци, какво направи? Соросоидите побесняха. Уцелил си им болното място!


А вчера са намерили бомба в дома на Сорос, но явно не го е утрепала - сега пак ще трябва да чешете езици.


Точно обратното - говори истини, които са неудобни за вас, соросчетата. И бомбата не е била в дома на Шорос, а някъде по пътя към него. Най-вероятно постановка на самия шорощ!


- Най-вероятно ТОВА НЕ Е БОМБА а най-вероятно Е ГРЪМНАЛА ГЛАВАТА НА НЯКОЙ български-болшевик, КАТО вас БОЖИЛ ... Защото казал го е ДОБРЕ - ОЩЕ НА ВРЕМЕТО болшевишко-пролетарският поет Владимир Маяковски?

"... ръцете си В чукове, кожата на тъпан а главата си НА БОМБА, ще обърна ..." :)))!

... или в другото негово стихотворение ПЕТИЯТ ИНТЕРНАЦИОНАЛ?

"А!" -
это "а"
атакующему человечеству труба.
Если я говорю:
"Б!" -
это НОВАЯ БОМБА в человеческой борьбе.
... и т.н"


... ТАКА ЧЕ най-вероятно на някой български революционер-болшевик МУ Е ГРЪМНАЛА ГЛАВАТА - при вида на Шорош :)))!
цитирай
55. get - Ръководителите на революцията не ...
24.10.2018 17:03
radostinalassa написа:
Ръководителите на революцията не са невежи явно.
Но те увличат невежи народни маси, които избиват интелигенцията, поповете. Не е ли било така? Излиза , че целта на комунистите е да прочистят обществото от интелектуалците, а безпросветният народ се командва лесно. Днес целта е също зомбирането и затъпяването на славяните. А другите са си такива по рождение.


- Тинке ЗААРСКА-ПОМАКИНКЕ ... объркала си съществителни и прилагателни в текста - Препоръчвам да ги изпишеш правилно?
а) "славяните" са по ПРЕЗУМПЦИЯ ТЪПИ - защото ТАКЪВ НАРОД НЯМА - а този който си е въобразил че е СЛАВЯНИН - не можем твърди, че е умен!
б) когато пишеш "селяни" тоест ТЪПИ - наместо множествено число употребявай единствено и наместо СЕЛЯНИН - можеш да изписваш ТИНКА- всички ще те разберем ЗА КАКВО НИ ГЛАГОЛИШ - не се безпокой че ще останеш неразбрана:)))

Апропо, спри С ПИЕНЕТО НА ЙОДНА ТИНКТУРА - по стара СЛАВЯНСКА РАЦЕПТА с която си унищожавала глистите, мухалъ и гъбичките в главата ти - защото НЕЩАТА ПРИ ТЕБ СТАВАТ ОПАСНО НЕСПАСЯЕМИ ... :))) и с пределно видни ... резултати :)))
цитирай
56. radostinalassa - Какви гъбички има в главата, чифуте?
24.10.2018 17:19
Ти си неспасяем случай. Пиши си с чифутките, които са ти на нивото. А с история не се занимавай, не ти е по ума. Застреляй се вече, и адът не ти мърда.
Значи няма славяни, така ли ? Няма славянски народи? А на какъв език говорят? От коя раса са, не знаеш ли? Да не си се родил вчера? Напиши книга по граматика, това ти е в кръвта. По нататък няма как да отидеш. Бъди граматик.
цитирай
57. get - До 56. radostinalassa - пиша ОТГОВОР - не толкова до ВАС с интелект съизмерим с този на ... ?
24.10.2018 18:37
radostinalassa написа:

...
А с история не се занимавай, не ти е по ума. Застреляй се вече, и адът не ти мърда.
Значи няма славяни, така ли ? Няма славянски народи? А на какъв език говорят? От коя раса са, не знаеш ли?
...


... "Ma Mеre l'Oye" - а до тези ЧИТАТЕЛИ НА БЛОГ БГ. които стоят все още в ТЪПО НЕДУОМЕНИЕ - какви сме ние?!

1. Ние сме исторически и социален колектив от хора ЗАПОЧНАЛ ФОРМИРАНЕТО СИ ... МНОГО ПО-РАНО ОТ - това което е известно днес в науката като СЛАВЯНИ!

2. Зовяли са ни и ЗОВАТ БЪЛГАРИ ... ОТ МНОГО ПО-РАНО ПРЕДИ да се появи и започне употребява термина СЛАВЯНИ!

3. Писменният ни език или поне този от ДЕВЕТИ ВЕК - създаден за богослужебно-литургична употреба ХРИСТИЯНСКИ ЕЗИК ... винаги и само се е назовавал "язык слОвЕнск"!! ... всички ТВЪРДЕНИЯ, че същият се е наричал ЦЪРКОВНО-СЛАВЯНСКИ или СТАРО-РУСКИ - са СПЕКУЛАЦИИ писани от "пан-слависти"!

4. С приемане НА ХРИСТИЯНСТВОТО по УКРАИНСКИТЕ ЗЕМИ(това е в 10-ти век) - Които тогава са единствено и само НАРИЧАНИ РУС - в ДЪЩЕРНАТА НА БЪЛГАРСКАТА - КИЕВСКА ЕПИСКОПИЯ ... се възприема и започва да се използва този религиозно-КАНОНИЧЕН и литургично-служебен СТАРО-БЪЛГАРСКИ <<язык СЛоВеНСК>>!!

5. Вече в края на 11-ти и начало на 12-ти век ВСЛЕДСТВИЕ НА ТЕРИТОРИАЛНАТА ЕКСПАНЗИЯ на КИЕВСКА РУС ... СЕ СЪЗДАВА В ЗЕМИ НАСЕЛЕНИ ПРЕДИМНО С НАРОДИ ОТ УГРО-ФИНСКОТО ЕЗИКОВО И КУЛТУРНО СЕМЕЙСТВО - така нареченото Владимирско и след това и Суздалско княжества!

6. Наред с КИЕВСКАТА, СЛОВЕНО-ЕЗИЧНА АРИСТОКРАЦИЯ по тези земи ОТИВАТ И МИСИОНЕРИ-ХРИСТИЯНИ(попове) проповядващи на ВЪЗПРИЕТИЯ ОТ КИЕВСКА МИТРОПОЛИЯ ... стар-БЪЛГАРСКИ ЕЗИК или още ЛИТУРГИЧНО-КАНОНИЧЕН - както вече отбелязах наричан: "Язык слОвЕнск" - казано по друг начин: език за проповядване/славене/ СЛОВОТО-името ХРИСТОВО!

7. Местното УГРО-ФИНСКО население с времето об-РУСЯВА(процеса на някои места е продължил до XVI-ти век), като "обрусяването" се състои в това - че ВЪЗПРИЕМА, ЗА ОБЩ(уване) ЕЗИК(казано още и КОЙНЕ или ЛИНГВА-ФРАНКА) ЛИТУРГИЧНО-КАНОНИЧНИЯТ ТОЙ И СТАРО-БЪЛГАРСКИ ЕЗИК ... с което ЗАГОВОРВА СТАРО-БЪЛГАРСКИ ЕЗИК - Така че ... ?

Исторически И генетично НЕ СМЕ ОБЩИ КАТО ПРОИЗХОД с населението от МОСКОВИТИЯТА ... езиково Да!
ЗАЩОТО СА ПРИЕЛИ СТАРО-БЪЛГАРСКИЯ за СВОЙ ЕЗИК!

П.П.
Не бъркайте лингво или още казано ГЛОСО-ним(а) СЛАВЯНИ - с ДРУГОТО И възприетото за нарицателно за НАРОД(ЕДНО-родство ... такъв е смисъла на гр. дума в ЕТНО !), тоест Етно-ним Б-Ъ-Л-Г-А-Р-И!!?

П.Позволете, ми още едно допълнение-обяснение по отношение на ПОНЯТИЙНОТО ОБЪРКВАНЕ В НАШИТЕ ГЛАВИ настъпило вследствие на ПАН-СЛАВИЗМА ... ?
- Много е популярно СЕГЕ ДА СЕ ОБВИНЯВАМЕ В МОМЕНТА с РУСо-ФИЛ или ФОБ - Но? ЗАПОМНЕТЕ!

ИЗНАЧАЛНО наименованието ЕТНОНИМА РУС !!! - започва да се ползва след ДЕВЕТИ ВЕК ЗА ОЗНАЧАВАНЕ НА ХОРАТА от КИЕВСКА ДЪРЖАВА! Тоест това което в миналото се е наричало МАЛО-РУС ... а в момента ни е известно под политонима УКРАЙНА!

Възприемането на политонима РУС, като ЗАМЕСТИТЕЛ на МОСКОВИТ/МОСКОВИТИЯ става във времена на ПЕТЪР ВЕЛИКИ или ПЪРВИ - тоест през СЕДЕМНАДЕСЕТИ ВЕК!
- Така че, ако следва да сме ИСТОРИЧЕСКИ КОРЕКТНИ ... съвременните упреци в русо-филия или русо-фобия ОЗНАЧАВАТ: Украино-любие или Украино-омраза ... бях ли достатъчно конкретен и разбираем, за вас прочелите ме - или Не?
цитирай
58. radostinalassa - get - До 56. radostinalassa - пиша ОТГОВОР - не толкова до ВАС с интелект съизмерим с този на ... ?
24.10.2018 18:56
Какъв е размерът на ай кю - то ти? Бързо ли намираш липсващата картинка?
А доколко си близък със Сорос и Запада генетично? А с янките? Ти си един фалирал генетик.
И как ти хрумна , че съм помакиня? Да не си врачка?
цитирай
59. get - 58. radostinalassa - get .... ? :))))
24.10.2018 19:07
radostinalassa написа:
Какъв е размерът на ай кю - то ти? Бързо ли намираш липсващата картинка?
А доколко си близък със Сорос и Запада генетично? А с янките? Ти си един фалирал генетик.


То бива, бива ИНТЕЛЕКТУАЛЕН МЪРЗЕЛ - но вашето е извън пътя!
- Вие дадохте ли си труд ДА ПРОЧЕТЕТЕ КАКВО ВИ ПИША ... или започвате да КРЯКАТЕ ГЛУПОСТИТЕ СИ - като една "Ma Mеre l'Oye" ?

Тинке - знам от първи път ТИ Е ТРУДНО ДА РАЗБЕРЕШ НЯКОИ РАБОТИ ... така че продължавам да обяснявам (като за ТИНКА:))) - не си "мери Ай-Кюто - което при теб ТОТАЛНО ЛИПСВА ... а започни да ДА ЧЕТЕШ СИСТЕМАТИЧНО ДОКАЗАНИ И СЕРИОЗНИ АВТОРИ - А не ФОЛК-ХИСТОРИТО на разни НАУЧНИ СПЕКУЛАНТИ, тоест хора с ПРЕТЕНЦИИ за "ВЕДИЧЕСКИ-РУСНАЦИ"(като пропускаш, че ВЕДИте са създадени в ИНДИЯ не в МОСКОВЛУКА) ... от ИНДО-АРИИ не от УГРО-ФИНИ, като те в момента НЕПРАВОМЕРНО(аисторично СПЕКУЛАНТСКИ) се самоназовават ВЕЛИКО-РУСИ! :)))
цитирай
60. radostinalassa - Ведите са създадени в Индия, каза Гетчо
24.10.2018 19:11
Черните индийци създадоха славяно арийските Веди. Този път аз ще се гръмна. Заслужава си . Това е еврейски ход, или невежество до големи висини. А негрите имат ли и те Веди? И у нас има индийци. Запознат ли си с възможностите им. Дали могат да пишат, и после да напишат Веди? Помисли си.
цитирай
61. radostinalassa - Защо, на какво основание реши , че аз имам квадратна глава?
24.10.2018 19:21
Знаеш ли, че помаците имат квадратни глави и защо е така? Съмнявам се доста. Колко е обиколката на главата ти?
цитирай
62. radostinalassa - Гетчо, да не би ти да имаш квадратна глава и ...
24.10.2018 19:44
да я приписваш на мене? Знай, че вит. Д е основен противораков витамин.
цитирай
63. bojinkata - Блогът разполага с 5/пет/ броя тъпи ...
24.10.2018 19:49
Блогът разполага с 5/пет/ броя тъпи яростни соросоиди! Видно от гласуването! Нищо работа!
цитирай
64. get - До 63. bojinkata - Не е нужно два пъти да повтаряте едно и също нещо драги! Защото ... ?
24.10.2018 21:05
bojinkata написа:
Блогът разполага с 5/пет/ броя тъпи яростни соросоиди! Видно от гласуването! Нищо работа!


... дори човек със среден интелект - може още от първият да разбере КОЛКО СТЕ УМЕН :))) !
цитирай
65. get - До 60.61.62. radostinalassa - Защо подменяш празна с квадратна? Доказателство за правилността ... ?
24.10.2018 21:10
radostinalassa написа:

Защо, на какво основание реши , че аз имам квадратна глава?


... на първото - празна! Е следното написано от вас?

radostinalassa написа:

Черните индийци създадоха славяно арийските Веди. Този път аз ще се гръмна. Заслужава си . Това е еврейски ход, или невежество до големи висини. А негрите имат ли и те Веди?


- Не знам, ти си специалиста по "негрите" ... скелетите на които според теб били "синеоки" ... вероятно и БЛОНДИНКИ, като Тинките :))) !
цитирай
66. radostinalassa - Гетчо, ти си откровен празнодумец
24.10.2018 21:19
Нямаш знания, но си нахален като милиционер. Такива ставаха тези, които не ставаха за нищо. Тодор Живков беше циганин, и му личеше.
Ти виждал ли си негри? Попитах Лавал дали е възможно негри да са създали тези внушителни сгради, които са останали от хетите. Той ме обвини , че съм расистка.
Все пак трябва да си използвате и ума, който толкова упорито хвалите.
цитирай
67. get - Без отговор :))) ?
24.10.2018 21:57
radostinalassa написа:

...
Ти виждал ли си негри? Попитах Лавал дали е възможно негри да са създали тези внушителни сгради, които са останали от хетите. Той ме обвини , че съм расистка.
Все пак трябва да си използвате и ума, който толкова упорито хвалите.


автор: radostinalassa - 12.10 18:24 - Какъв е бил предшественикът на днешните англичани ?

Учените генетици от Лондонският университет заявили, че това е бил мъж с черна кожа и сини очи. Те изследвали останки на възраст 10.000 години, намерени на острова и възстановили външният вид на древния британец.
Той е бил с чисто черна кожа и сини очи. Така са изглеждали коренните жители на Англия.
Т.е. предците на тези, които колонизираха десетки страни по света и смятат тяхното население за свои роби.
..........................
А за БРИЛЯНТНАТА (ти) ГЛУПОСТ ... СИНЕОКИЯТ СКЕЛЕТ ? :))) - ще постна по-късно ЛЕЛЬО с акъл колкото на Goose(+ка):)))) !

ВЕНЦИ-и-иИ! - ГДЕ СЕ СКРИ И ЗАЩО МЪЛЧИШ !?
Ти ли ми изпрати БЛОГОВАТА НАПАСТ - блондинката Тинка ... да ме мори - та по-лесно да спечелиш да спечелиш ЗАДОЧНИЯ НИ СПОР - между нас МАРКСИСТИТЕ :)))) ? :)))
цитирай
68. radostinalassa - Ти нещо винаги бъркаш
24.10.2018 22:13
Това са лондонски учени, те са открили, че техните предци са имали склонност да ухажват негърките. Въпрос на вкус. След това потомците им са осеменили Африка, и са подобрили черната раса. Това са Р1 б . Преди 25.000 години родът Р1а се е разделил по някаква причина на Р1а1 и Р1б. Явно са имали несходство в характерите. Това е много дълъг период от време.
Маркс е бил евреин дегенерат, гей. Последователите му са интересни хора. Като евреин той е мразел славяните и ест. и вас двамата. Какви марксисти сте тогава? Обичате враговете си? Гетчо, чети повече или замълчи завинаги.
цитирай
69. kolevn38 - Това, които ти обикновено пишеш са тотални глупости защото нямаш за пет пари акъл.
24.10.2018 22:18
radostinalassa написа:
Това, което аз обикновено пиша са идеите на последователите на Ведите. Тези горните също не изказват свои мисли, а об. русофобски такива. В спор са две идеологии. Нашият народ в 80% е русофил. Значи , тези са отцепници от народа си. Изменници. Долу предателите.

И ти не си българка а потурначка, порусначка както казва Гет:)
цитирай
70. get - До 69. kolevn38 - Ще си позволя коментарна (за)бележка - не в полза на БЛОНДИНКАТА Тинка ... ?
24.10.2018 23:07
kolevn38 написа:
radostinalassa написа:
Това, което аз обикновено пиша са идеите на последователите на Ведите. Тези горните също не изказват свои мисли, а об. русофобски такива. В спор са две идеологии. Нашият народ в 80% е русофил. Значи , тези са отцепници от народа си. Изменници. Долу предателите.

И ти не си българка а потурначка, порусначка както казва Гет:)


- Правилно е да я наричаме по+МОСКОВка ТЪЙ КАТО ... ?
1. Рафаел Барберини - е посетил НЕ РУСИЯ в 1564 г.? ... а според заглавието на труда му МОСКОВИЯ - труда му се съхранява във Ватиканска бибилиотека и дословно гласи "Relazione di MOSCOVIA (!) Scritta da Raffaello Barberino al conte di Nugarola"

2. Автора от 16-ти век Сигизмунд фон Херберщайн ... е озаглавил пътеписа си, не до РУСИЯ(?) - а Rerum MOSCOVITICARUM Commentarii ... казано на прост български: Записки за МОСКОВСКОТО царство в 16-ти век.

3. Германския лингвист Heinrich Wilhelm Ludolf - вече през 1696 год. нарича езика на който се говори в МОСКОВИЯТА а от там и научния си труд "Grammatica Russica" - но допълнително в тази ГРАМАТИКА - обяснява че ИМА ДВУ-ЕЗИЧИЕ(би-лингва) на която говорят В МОСКОВИЯТА ... единият е ЕЗИК СТАРО-БЪЛГАРСКИ, той и канонично-литургичния ЦЪРКОВЕН и ВТОРИ - МЕСТНО НАРЕЧИЕ ИЗПЪСТРЕНО С лексика от фино-угърски и тюркски, плюс някоя и друга ЦЪРКОВНО-СЛОВЕНСКА ДУМА?

4. Защо при Барберини и Херберщейн имаме МОСКОВИТИЯ а при Лудолф РУСИКА? - по простата причина че към време когато Лудолф пребивава там Е НА ВЛАСТ ПЕТЪР I Велики ... от ЧИЙТО НАКАЗ - предишната МОСКОВИЯ ЗАПОЧВА ВЕЧЕ ДА СЕ ЗОВЕ РОССИЯ ... забележете изписването(?) с "О" - Защо с "О" а не с ПРАВИЛНОТО - "У" - това е тема за друг пост - Но?

- Ако следва да сме исторически и всякак друго КОРЕКТНИ - би следвало да наричаме помакинката-Радостинка не по-РУСначка ... а по-МОСКВа/иЧКА :))) ... или фино-угърска слАвЯнка :))) - тоест, НЕ слОвЕно-българка!

- ще прощавате обстоятелствените обяснения ... но колкото и да е РУСА-Радостинка - не следва от това да злоупотребяваме с присъщият и "блондизъм" - Нали? :)))

П.П.
Тинке - ти поради ОБЪРКАНОТО СИ НАРОДНОСТНО и всяко едно друго САМОСЪЗНАНИЕ ... че си ПОМАКИНЯ, помакиня си! ... но според теб как е по-правилно да те наричаме ПО-МОСКОВИТКА или ПОРоСНАЧКА ? :))) !
цитирай
71. radostinalassa - Никога не съм била руса, умнико
25.10.2018 14:19
Ти съвсем си се опил. На руските шлемове е имало тюркски надписи, на църквите - на долната част на кръста полумесец. Ислямът е клон на християнското учение, където Мохамед е пророк. Не си прави анализи на мой гръб, да не докажеш съвсем еврейския си характер.
И не разбирам, защо все пак на мъжете опоненти казваш драги? Да не си обърнал резбата, сподели с нас.Защо мразиш жените? Отивай да готвиш.
цитирай
72. radostinalassa - А аргументът на баннатия е...
25.10.2018 14:20
Ти си глупава, защото пишеш глупости. Типично.
цитирай
73. radostinalassa - Я кажи сега на каво прилича Ю ЕС армията?
25.10.2018 14:47
На изложба на почти всички етноси на света?
Забрави, че помаците не са българи. Не се излагай повече. Има си генетично изследване, проведено над българи и помаци.
А, че ти си лукав евреин е факт. Щом е мъж, значи е умен смяташ ти. 70 % от чифутите имат сексуални и психични проблеми. Виж само Маркс, Ленин - гейове , психопати. Защо си толкова мил с мъжете блогъри?
цитирай
74. get - За radostinalassa - Написал е поета Христо Р. поема-басня за МАГАРЕТО - за случай, КАТО РАДОСТИНКИНИЯ ... ?
25.10.2018 15:28
... твърде тя приляга?

МАГАРЕШКА КРИТИКА

Сгрешил един път конят:
ядосал се и кой знай как
ударил с подкования си крак
едно теле.
Сгрешил тук конят.
Ала законът
си е закон - той правдата раздава
и никому грехът не опрощава.
...
Но ето най-подире става
и РАДОСТИНКА В ОБРАЗА НА дългоухото магаре
и произнася реч такава:
"Съдворци, съоборци и другари,
аз искам да изтъкна най-напред,
че конят ми е първи братовчед,
че нас ни свързва дружба от детинство.
Но чуждо съм на всякаква лъжа,
затуй не мога да се въздържа
да не изтъкна неговото свинство.
На коня знам и зъбите му аз
и според мене
днес неговото, коньово стоене
помежду нас
компрометира нашия морал и дисциплина.
Макар че ми е първи братовчед -
не мога да отмина
държанието му като съсед.
Държи се като истинска гадина:
неуслужлив
и неучтив -
той в махалата ни е невъзможен.
На неговия произвол
е всеки там подложен.
Циничен и вулгарен с хубавия пол,
с една реч - битово разложен!
Аз длъжно съм сега да съобщя
това пред цялото събрание.
Да, нему липсват главно две неща:
обществено съзнание
и възпитание!
Така - веднъж посред пазара
пред всички той
нададе вой,
разхвърля къч, събори си самара
и разпиля една сергия,
и за позор и срам
показа там
скандалната си магария!
Така не може!
Затуй предлагам нашето събрание
да му наложи
за назидание
сурово наказание!"

Така говорил дългоухият герой.
Събранието с факти слисал
и всички свои магарии той
на коня щедро наприписал.
цитирай
75. radostinalassa - Ти въобще дали се чувстваш добре?
25.10.2018 15:37
Аз лично се съмнявам. Не искаш да си признаеш грешките и обиждаш. Това е много умно. Върни се в детските си годинки и си стой там. Не ми е интересно да се обиждам с разни хашлаци. Не ми отива.
цитирай
76. get - Аз лично се съмнявам. Не искаш да си ...
25.10.2018 15:42
radostinalassa написа:
Аз лично се съмнявам. Не искаш да си признаеш грешките и обиждаш. Това е много умно. Върни се в детските си годинки и си стой там. Не ми е интересно да се обиждам с разни хашлаци. Не ми отива.


Циничен и вулгарен с хубавия пол,
с една реч - битово разложен!
Аз длъжно съм сега да съобщя
това пред цялото събрание.
Да, нему липсват главно две неща:
обществено съзнание
и възпитание!
...
Така говорил дългоухият герой.
Събранието с факти слисал
и всички свои магарии той
на Geta щедро наприписал.
цитирай
77. radostinalassa - Нищо не разбирам
25.10.2018 16:16
Да не си станал поет. Тук не е раздел поезия. Пиши по - стегнато и разбираемо. Не съм в отпуск.
цитирай
78. radostinalassa - Не съм блондинка, ушите ми са нормални
25.10.2018 16:18
Признай си , че не чаткаш генетиката, историята ти е допотопна. Не знаеш новите факти и си безнадеждно остарял в науката. Аз бих се срамувала да съм ти леля. И забравих да напиша, че си крайно невъзпитан, освен с милите мъже. Това буди съмнение.
цитирай
79. get - Тинке, Тинкее РУСА-ПОМАКИНКЕ ...
25.10.2018 16:27
radostinalassa написа:
Признай си , че не чаткаш генетиката, историята ти е допотопна. Не знаеш новите факти и си безнадеждно остарял в науката. Аз бих се срамувала да съм ти леля. И забравих да напиша, че си крайно невъзпитан, освен с милите мъже. Това буди съмнение.
Пиши по - стегнато и разбираемо.

Не съм в отпуск.


- Като НЕ СИ В ОТПУСК !??
ШМАТКО в медицинска престилка ... Защо по цял ден киснеш в НЕТ-а и не си заработваш заплатата КОЯТО ОБЩЕСТВОТО(тоест Ние) ТИ ПЛАЩА(ме) ?!!
цитирай
80. radostinalassa - Какво ми плащаш бе дебил?
25.10.2018 16:37
Наистина си недобре. Говоря , че си невеж. И едва ли ще говоря повече с такова същество.
цитирай
81. zaw12929 - Васил Проданов- "Насилието на модерната епоха"- второ издание
28.10.2018 08:00
Васил Проданов- "Насилието на модерната епоха"- 650 страници - второ издание 2005 г на български учен, която съдържа унищожаването на хора - от аборигените на Америка, до заточениците в Сибир- данни, признати и от Запада, само ще спомена, че те подкрепят автора на постинга- няма толкова умъртвени от СССР- много по вече от 100 милиона са, но... в полетата на Америка, на Африка... ВСИЧКИ ЗАСЛУЖАВАТЕ ДА ПРОЧЕТЕТЕ ТАЗИ КНИГА, ЗА НАСИЛИЕТО В НАЙ МОДЕРНОТО ВРЕМЕ НА НАШАТА ЦИВИЛИЗАЦИЯ.... НА ЛИБЕРАЛНАТА ДЕМОКРАЦИЯ СЕ ПАДАТ НАЙ МОДЕРНИТЕ НАЧИНИ НА УНИЩОЖЕНИЕ И.... ние българите сме потърпевши ... загиваме...
Иначе казано авторът НА ПОСТИНГА тук успява да ви предизвика в един горещ спор... ИСКРЕН СПОР, ЗАЩОТО БЪЛГАРИТЕ СМЕ НАРОД ОТКРИТ, ЧЕСТЕН, СМЕЛ, ГОТОВ ДА ЗАЩИТАВА ИСТИНАТА ( даже и когато лъжата му представят за истина) ЗА РАЗЛИКА ОТ... "ПРИЯТЕЛСКИЯ ОГЪН" НА ИСТИНСКИТЕ УБИЙЦИ НА ЧОВЕЧЕСТВОТО. Прочетете книгата... и се въоръжете с истинското знание за ИСТИНАТА....
В СПОРЪТ СЕ РАЖДА ИСТИНАТА ..... а не когато ни я налагат чиновниците от Брюксел- те само замазват .... представят лъжите за истини... не на нас тия...
"Книгата на В Проданов не е черна статистика- обяснява насилието, като инструмент на развитието, влиза в световните дебати на книгите на Тюфлер, Хънтингтън....
четете и знайте, написано от българския гении...
НА ВСИЧКИ УСПЕХ!
цитирай
82. get - - Завчо на ЧЕРВЕНИ ШАМАНИ - станали ПРОФЕСОРИ, пишейки за ПРЕВЪЗХОДСТВОТО НА ... ?
28.10.2018 16:55
zaw12929 написа:
Васил Проданов- "Насилието на модерната епоха"- 650 страници - второ издание 2005 г на български учен, която съдържа унищожаването на хора - от аборигените на Америка, до заточениците в Сибир- данни, признати и от Запада, само ще спомена, че те подкрепят автора на постинга- няма толкова умъртвени от СССР- много по вече от 100 милиона са, но... в полетата на Америка, на Африка... ВСИЧКИ ЗАСЛУЖАВАТЕ ДА ПРОЧЕТЕТЕ ТАЗИ КНИГА, ЗА НАСИЛИЕТО В НАЙ МОДЕРНОТО ВРЕМЕ НА НАШАТА ЦИВИЛИЗАЦИЯ.... НА ЛИБЕРАЛНАТА ДЕМОКРАЦИЯ СЕ ПАДАТ НАЙ МОДЕРНИТЕ НАЧИНИ НА УНИЩОЖЕНИЕ И.... ние българите сме потърпевши ... загиваме...

...


... марксизма и ленинизма над капитализма - НЕ В-Я-РВ-А-М!

- Не вярвам и на Вас - който прави ЛОГИЧЕСКИ ТЮРЛЮГЮВЕЧ правейки съпоставка между ЕВРОПА НА КОЛОНИАЛИЗМА и СССР - съветската нео-ИМПЕРИЯ ... не отчитайки ФАКТА ? България КАТО НЕО-КОЛОНИАЛНА държава в СЪВЕТСКИЯ ЛАГЕР!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5060773
Постинги: 1353
Коментари: 19561
Гласове: 5478
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031