Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
07.05.2014 03:03 - Новини от последните минути
Автор: worldissue Категория: Политика   
Прочетен: 4165 Коментари: 15 Гласове:
9

Последна промяна: 07.05.2014 03:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
По информация на агенцията УНИАН, цитирана от други медии, в този момент украинската армия е започнала да щурмува градчето Славянск в Донецка област. Два мощни взрива са прозвучали в покрайнините на града и се водят престрелки. Звучат сирените на гражданска защита.

Очевидно Киев върви по пътя най-кървавия сценарий, само че насилието не решава проблеми, то само поражда още насилие.



Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. apostapostoloff - Дреме ми
07.05.2014 05:04
к..а.
цитирай
2. ssvetozar - Първи започнаха сепаратистите
07.05.2014 08:16
като с оръжие завзеха града.
цитирай
3. worldissue - в Киев радикалите завзеха доста ...
07.05.2014 15:30
в Киев радикалите завзеха доста административни сгради, но никой не ги нарича терористи и не се кани нито да ги гони от там, нито да ги обстрелва с артилерия и хеликоптери. Западната преса ги засипва с хвалебствия. Сегашната власт постоянно заплашва населението на източните региони, сложи им за губернатори олигарси, не се съобразява с интереси им и е готово да ги мачка с танкове. Естествено е това да поражда недоволство и съпротива. А правителството вместо да търси начин да тушира това недоволство, само засилва кризата. И понятието "завзеха града" е доста относително, тъй като съпротивата е съставена главно от местното население. Така че в такъв случай би било по-правилно да се каже "самозавзеха".
цитирай
4. ssvetozar - в Киев радикалите завзеха доста ...
07.05.2014 17:15
worldissue написа:
в Киев радикалите завзеха доста административни сгради, но никой не ги нарича терористи и не се кани нито да ги гони от там, нито да ги обстрелва с артилерия и хеликоптери.


Какви са тия сгради ?
Гугъл не дава никакви резултати :

https://www.google.bg/webhp?source=search_app&gfe_rd=cr&ei=hz9qU67zFoma_wbzwoDYCw#q=%D0%BA%D0%B8%D0%B5%D0%B2+%D1%81%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%B4%D0%B8+%D0%B7%D0%B0%D0%B2%D0%B7%D0%B5%D1%82%D0%B8
цитирай
5. worldissue - Профсъюзния дом, Украинския дом, ...
07.05.2014 17:32
Профсъюзния дом, Украинския дом, Октомврийския дворец, както и самия Майдан, където има палатков лагер. Тези сгради се намират в центъра на града. Трябва да видя няма ли и други импровизирани "хотели".
цитирай
6. ssvetozar - Профсъюзния дом, Украинския дом, ...
07.05.2014 18:15
worldissue написа:
Профсъюзния дом, Украинския дом, Октомврийския дворец,


Сега потърсих. Няма такова нещо.
цитирай
7. worldissue - в какъв смисъл няма? не излизат р...
07.05.2014 18:30
в какъв смисъл няма? не излизат резултати на български ли? и за палатковия лагер на площада ли няма нищо?
цитирай
8. worldissue - Ето даже кратък репортаж на ВВС по ...
07.05.2014 19:05
Ето даже кратък репортаж на ВВС по темата: http://www.bbc.com/news/world-europe-27285823
цитирай
9. ssvetozar - Ето даже кратък репортаж на ВВС по ...
07.05.2014 19:49
worldissue написа:
Ето даже кратък репортаж на ВВС по темата: http://www.bbc.com/news/world-europe-27285823


Изгледах го. Човекът ясно обяснява, че те охраняват тези сгради, за да не се настанят там руските диверсанти.
цитирай
10. worldissue - Първо, къде са тия руски диверса...
07.05.2014 20:23
Първо, къде са тия руски диверсанти, за които всички говорят и още никой не е намерил? Даже западните журналисти не могат да ги намерят. Второ, ако това за охраната е вярно, следователно е вярно, че активистите на изток охраняват сградите от националистите, които вече извършиха няколко нападения срещу постове на опълченците в Славянск (там практически всеки ден има жертви сред местните жители). Следователно, и едните и другите са прави за себе си. И кой печели от това? Никой. Страната все повече затъва.
цитирай
11. ssvetozar - Ако не бяха руските диверсанти, в ...
07.05.2014 22:06
Ако не бяха руските диверсанти, в Украйна нямаше да има насилие и убийства.
Доказателствата са много, ето най-очевидното (от руската Уикипедия : И́горь Ива́нович Стрелко́в (настоящее имя Игорь Всеволодович Гиркин; 17 декабря 1970[1]) — военный деятель самопровозглашённой Донецкой народной республики. Командующий силами самообороны города Славянска. Также возглавляет народное ополчение Донбасса и силовой блок Донецкой народной республики :

http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D1%82%D1%80%D0%B5%D0%BB%D0%BA%D0%BE%D0%B2,_%D0%98%D0%B3%D0%BE%D1%80%D1%8C_%D0%98%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87

Никакви националисти не са нападали Славянск. Там се провежда антитерористична операция на официалните власти.

Не мога да поставя равенство между едните и другите, защото едните са патриоти на собствената си страна, а другите работят за чужда държава( Русия ).
цитирай
12. worldissue - Нямало да има насилие? Тоест нас...
08.05.2014 01:32
Нямало да има насилие? Тоест насилието се извършва от руски диверсанти срещу проруските активисти или как? И излиза, че загиналите в Одеса са се самозапалили, самозадушили, самопребили до смърт и самозастреляли руски диверсанти? (напомням, че всички загинали в Профсъюзния дом в Одеса са местни жители). С думите, че никакви националисти не са нападали Славянск, ти направо обиждаш "Десен сектор". Националистите от време на време се мяркат в ТВ репортажите – носят черни униформи и маски (заради това им викат "черните човечета") или камуфлаж без опознавателни знаци. Не ме учудва, че там има руски агенти, но не забравяй, че е пълно и с американски, които открито работят с киевската власт. Шефът на ЦРУ наскоро лично посети Киев, за да дава указания, изобщо американците са доста активни в страната, тъй че не чакай руснаците да седят със скръстени ръце в такава ситуация.
Тази власт може да се нарича официална само в кавички, тъй като се настани на кормилото не чрез избори, а чрез преврат. Можеш да се поровиш и да провериш каква е биографията на тези, които в момента управляват Украйна – всичките до един са или свързани с олигархията или са били в управлението в миналото. Освен това те назначиха за губернатори на Донецка и Луганска област олигарси, а уж трябваше да борят корупцията и крадците. Новото самоназначено правителство няма никаква обществена поддръжка в тези региони, затова му се налага да праща армията срещу тях, прикривайки се с празен патриотизъм и наричайки местното население терористи. Няма как всички да са руски диверсанти. Изобщо, много е удобно да наричаш терористи онези, които не ти се подчиняват. По същия начин и аз бих могъл да те нарека терорист заради това, че не приемаш гледната ми точка, пък ти после иди доказвай, че нямаш сестра. Пак казвам, щом едните могат да вдигат революции, значи и другите имат пълното право да го правят. И няма как едните да са прави, а другите не.
цитирай
13. ssvetozar - Започнахме да се въртим в кръг,
08.05.2014 08:02
така че мисля че няма смисъл да продължаваме.
Аз не съм съгласен с нищо от това, което твърдиш. Но за да се изясняват нещата, трябва да се разглежда подробно всеки факт, а ние преминахме на доста разводнено обсъждане.
Все пак съвсем искрено ще те похваля, тъй като за разлика от почти всички русофили, с които съм се опитвал да водя дискусия, ти запазваш добрия тон, не се опитваш да мамиш преднамерено, търсиш факти и т.н. Освен това се надявам, че наистина искаш това, което и аз - в Украйна да няма насилие и убийства. Според мене вината за това изцяло е на Русия, според тебе има и други виновни, но какво пък всеки може да греши, допускам че и аз в нещо може да не съм прав. Засега обаче си оставам на мнението, защото то се базира на фактите, които съм прочел и видял.
цитирай
14. worldissue - Да, наистина искам в Украйна да се ...
08.05.2014 14:44
Да, наистина искам в Украйна да се разберат цивилизовано, тъй като страната има изключително сложни (меко казано) проблеми за решаване, но като гледам какво става в момента, а и през последните 20 години, ставам все по-голям песимист за бъдещето й.
Прав си и за друго – ако човек си изгради някакво твърдо мнение, после няма как да го промениш ;)
цитирай
15. injir - Е, какви факти още иска този човек ...
11.05.2014 07:58
Е, какви факти още иска този човек ССветозар? Очите му какво виждат? По мирни демонстранти се стреля и се убива. Правителството стреля по тези, които не са съгласни с него. Ами, ако у нас правителството стреля по тези, които излязоха на мирен протест, как щеше да назове подобен факт?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: worldissue
Категория: Политика
Прочетен: 3214230
Постинги: 1118
Коментари: 1737
Гласове: 1754
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031