Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.03.2017 07:18 - ГЕРБ ВОДИ БЪЛГАРИЯ КЪМ ГРАЖДАНСКА ВОЙНА
Автор: varg1 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1633 Коментари: 6 Гласове:
13

Последна промяна: 27.03.2017 14:03

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 ПОРЕДНИТЕ ЧУДОВИЩНО МАНИПУЛИРАНИ ИЗБОРИ СЕ СЛУЧИХА ВЧЕРА.
С ОГРОМНИ ТРУДНОСТИ УПРАВЛЯВАЩАТА МАФИЯ СПЕЧЕЛИ ТОГАВА С 4 % БЛИЗО ДНЕС ВЕЧЕ СТАНАХА 6.
ДОРИ НАЙ-ПРИБЛИЖЕНИТЕ ДО ГЕРБ СОЦИОЛОГИЧЕСКИ АГЕНЦИИ ИМ ДАВАХА ПРЕДНИНА ЕДВА 2-3 % ДО ВЧЕРА.
ХОРАТА СА КАЗАЛИ ЕДИН ПЪТ КАНА ЗА ВОДА,ВТОРИ ПЪТ НА ТРЕТИЯ СЕ ЧУПИ.
ТОВА ПРЕДВИЖДАМ И АЗ.ХОРАТА НЯМА ДА СЕ ПРИМИРЯТ,ЧЕ ВОТЪТ ИМ БЕШЕ ИЗКРИВЕН И МАНИПУЛИРАН.
В ШУМЕН НАПРИМЕР НА ВТОРО МЯСТО ПО ПРЕФЕРЕНЦИИ С 580 ГЛАСА СЛЕД ПЪРВИЯТ,КОИТО ИМА 800 Е НЯКАКВА НЕИЗВЕСТНА ЖЕНСКА ПОД НОМЕР 11.ХАХА.
Е КОИ НЕГРАМОТНИ ГЛАСУВАТ-РОМИТЕ.КОИ Е КУПИЛ ГЛАСОВЕТЕ ИМ-ГЕРБ.
ОПАСНОСТТА ДВЕ ТУРСКИ ПАРТИИ ДА ВЛЯЗАТ В БЪЛГАРСКИЯТ ПАРЛАМЕНТ Е ОГРОМНА И АКО ДОСТ НЕ УСПЕЯТ СЕГА ТО В СЛЕДВАЩИ ИЗБОРИ НЕ СЕ СЪМНЯВАЙТЕ В УСПЕХА ИМ.
НИЩО ДОБРО НЕ ЧАКА БЪЛГАРИЯ С ТАКИВА ПОЛИТИЦИ.
НЯКОИ ЩЕ КАЖЕ,ЧЕ АЗ СЪМ ЖЕСТОК И БЕЗПОЩАДЕН,НЕ АЗ ПРОСТО КАЗВАМ ИСТИНАТА.



Гласувай:
14



Спечели и ти от своя блог!
1. krassko - Който брои той казва резултата :)
27.03.2017 08:29
Приеми загубата с достойнство!
цитирай
2. varg1 - Приеми загубата с достойнство!...
27.03.2017 08:33
krassko написа:
Приеми загубата с достойнство!


Аз достойнство имам и винаги ще имам,но тези които направляват съдбата на България в момента нямат и са се продали на дявола.
цитирай
3. saanki - Ето на още един Прасскоу на яслата....
27.03.2017 10:00
krassko написа:
Приеми загубата с достойнство!

цитирай
4. karamelita - На мен ми направи впечатление, че се ...
27.03.2017 12:55
На мен ми направи впечатление,че се цитират по телевизията по колко човека са гласували само от няколко европейски страни,Турция и Гърция.Не чух САЩ,Канада,Англия,дори Русия - там има много българи да работят.Един глас ли няма от тези страни на българи?Българи има в целия свят,в Индонезия дори.Нещо дрънчи.
цитирай
5. missana - Ами едно въпросче тогава към модещия тази страница.
28.03.2017 04:14
Ама моля да ми се отговори. Че всички политически партии у нас и лидерите им са маскари то е ясно. Така е било винаги в българската политическа действителност и така ще си остане. Но питам аз, червените ли беше редно да спечелят тези избори? Те, които съсипаха България, не само преди, но и след 10 ноември, чрез 3 кабинета - Лукановият, Виденовият и Станишевият. Те, които винаги се коалираха с турците и разиграваха в своя полза етническата карта - ДПС. И защо трябва да вярваме на поредните им голи обещания? Особено с лидер - политически хамелеон и ексшеф на Булгартабак. Какъв личен морал има тази дама - щатна парашутистка на ДС и външни централи, в сравнение с която дори и противният Генерал изглежда като невинно момченце. Как да вярваме на червените термити и техните вождове, които от антинатовци станаха най-страстните натовци /пресен пример - новоизлюпеният червен президент/. Които от заклети атеисти станаха най-набожните представители на нацията. От които на важни църковни празници в църква не може да се стъпи. И тези, чиито деца напълниха най-престижните и скъпи западни университети, а обучението им се заплаща с откраднати пари от българския данъкоплатец. На тях ли пак да повярваме? Това е все едно да повярваме, че вълкът ще стане овца. Те фалшифицираха чрез огромен брой фантомни гласове първите демократични избори през 1990г. и това е доказан и неоспорим факт. Убеден съм, че и сега фалшифицираха изборните си резултати и то с много. Както фалшифицираха и резултатите от президентските избори. Цачева бе пълен боклук като кандидат, но съм сигурен, че зад съкрушителната победа на Радев се крие отново умела игричка с числата. Та това са ми питанията, от които резюмирам главното: Защо да вярваме на "Кака Кури" и червените бандюги около нея???????????????????????
цитирай
6. varg1 - Ще ти се отговори разбира се. Лук...
28.03.2017 08:20
Ще ти се отговори разбира се.Луканов беше купен от американците подобно на Горбачов в СССР.Виденов беше обречен просто му спретнаха това има прекрасно интервю с него гледай го.Станишев се заигра с царя,които се оказа мошенник.
Може би и той го докара в България.Незнам.Но нищо не казваш за жабока желев за двете управления на сдс,които разсипаха България.Къде е сега сдс ?
За дпс сте виновни всички етнически българи,а те са продукт на цру и турция.Указът за създаването им е подписан в американското посолство в София.Дано някои ден излезе документ,но и да излезе каква полза България ще е почти изчезнала вече.как да вярваме на червените казваш,а защо да вярваме на всички останали.Всеки преди набор 1985 е комунист.Трябват млади хора в управлението,но не облъчени от пропаганда и с промити мозъци,а такива почти няма.Колкото до църквата то там на празниците ходят най-големите курви съм устанивл аз,а те партии нямат.На Запад са учили и учат децата на всички макар да имахме много добро образование преди 1989 година.Сегашните избори показаха,че победата на Радев беше на БСП предимно.кризата е в дясното пространство не в БСП.БСП е единствената партия на прехода,която оцеля а края на герб се вижда.Не мисля да доопуснем да управляват за трети път тъй,като предните два се провалиха.Набутаха държавата в огромни дългове и говорят за стабилност и тем подобни глупости.Аз по-горе съм изложил вече доводите си защо тези избори са фалшиви на това мнение са и голяма част от българите.И стигаме до главният ти въпрос.Аз смятам,че човек без вяра е изгубен.Също така смятам,че цирковете предстоят.Те вече започнаха вчера със Слави Трифонов.Най-лесно ще ти отговоря така.Защо след,като герб крадоха да не крадат и БСП бе ?Само вие ли искате да намажете хаха.не е хубаво едни и същи да управляват.не мога да повярвам,че някои иска министри като Кунева,Московски,Рашидов,Павлова ми то няма един кадърен сред тях.Пак ща кажа не познавам човек гласувал за герб освен 3-4 от поне 1000 души,които познавам.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: varg1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20127432
Постинги: 18642
Коментари: 10023
Гласове: 71260
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031