Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.07.2017 09:53 - Квантов физик призна, че се е срещал с извънземни
Автор: zahariada Категория: Хоби   
Прочетен: 1132 Коментари: 2 Гласове:
5

Последна промяна: 27.07.2017 09:54

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Квантов физик призна, че се е срещал с извънземни
09.03.2017 НЛО3 image

Неотдавна, научната общност бе шокирана от признанието на един от най-авторитетните специалисти в областта на квантовата физика- американецът Джек Салфити. Според думите му, тласъкът, който го накарал да се заеме с наука е била срещата с непознат разум, която се е случила когато бил юноша. Предупредиха ме, че признанията ми могат да ми навредят. Но аз съм сериозен учен и съм свикнал към всички да бъда честен. Сарфати е роден в Бруклин в бедно италианско семейство.

След завършването на образованието си той получава от италиански благотворителен фонд възможност да продължи образованието си. През 1960 година става бакалавър, като защитава дипломата си под ръководството на лауреата на Нобелова награда Ханс Бет. Една от любимите му теми е мисълта за това, че нашето настояще определя бъдещето. Но какво всъщност се е случило? През 1952 година, когато физикът бил на 12 години се е чул телефонен звън. В слушалката се чул странен метален глас. Непознатият се представил като бордови компютър на НЛО и вежливо се заинтересувал дали момчето не иска да си поговори с пришълците. Те имали намерение да ме научат на някакви знания и искаха моето съгласие, разказва физикът.

Беше ми хем страшно, хем безумно интересно. Въпреки, че започнаха да ме гризат някакви съмнения, аз казах „да“. Бях малък и такава възможност не би могла да се изпусне. Изтичах при приятелите си и се похвалих, че съм общувал с извънземни, които ще ме вземат от прозореца на тавана. Отидохме там, но, разбира се, нищо не се случи. Децата помислили, че някой се шегува жестоко с него. Но телефонните позвънявания не преставали. По-късно майка му заявила , че били десетки.

Според майка му, той няколко дни се разхождал със странно лице и блуждаещ поглед. Сарфати не помни какво са му разказали пришълците, но е убеден, че получената информация е изиграла значителна роля в неговата кариера. Никога не го е напускало чувството, че източникът на научните му идеи, особено що се отнася до психическите феномени, са свързани преди всичко с детските му спомени. Много години след това той успява да реши теоремата на Бел, направил не малко открития в квантовата физика. И един ден отново се обадил металния глас.

Според Сарфати, решаването на теоремата е откритие, което може да бъде онази необходима стъпка между науката и религията.

Снимка: КЛАСА                 Автор: klassa.bg




Гласувай:
5



Спечели и ти от своя блог!
1. deleted-4udovi6teto - !
27.07.2017 10:35
Егати... какво ли не се случва по света и у нас с хората... а ние изобщо нищо не знаем.
Беше ми любопитно да прочета.
Благодаря.
Чу
цитирай
2. zahariada - Да
27.07.2017 11:27
И аз благодаря!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39738480
Постинги: 21940
Коментари: 21633
Гласове: 31017
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031