Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.09.2017 21:06 - Бил съм комунист и червей?
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 4076 Коментари: 18 Гласове:
32

Последна промяна: 11.09.2017 22:54

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Такова определения прочетох от някой, който със сигурност не е служил и войник!
Приех го снизходително ,
Аз ли се познавам по- добре или той мене?

Първо , комунист нямаше как да бъда, дори и да исках!  Майка ми е била репресирана.  Но сложно положение, не мога и да се сърдя на майка ми за това ! Ами ако  не е била репресията, нямало е как да се появя  и аз на този свят! На майка ми дължа всичко , а и на баща ми!- също!
Исках да стана футболист, но едва ли щях да пробия до световно известните?  Тя ме ориентира към науката,  там виждала силата  ми,  Бъдещето ми, когато беше между живота и смъртта заради мене!
 Обещах Й!
Казах и на края и, че не и се сърдя за миналото ! Правила е това, което е считала за правилно!
Или да плюя  за щяло и не щяло срещу руснаците? Ами ако не са били те, да спасят баща ми на фронта, нямало е как и аз да се появя на бял свят след години!

Комунистите не ме искаха в партията си !
Това ми създаде куп проблеми! . Справих се с тях обаче!
Но след промяната път направиха до мен!  Оценяха качествата ми сега, казаха, че такива хора им трябват, можещи, талантливи!
Но ги отпратих с няколко думи  - Защо не ви трябвах преди?
Оттеглих се и от СДС-рано, рано!
В момента ,в който трябваше да ме гласуват! ?  Защото видях, че всички некадърници се обединяват срещу хора като мен!? И както учителят ми по химия, който боготворях каза- Как ме виждаш Иване, редом с Данчо Ментата?

Това за червея е безкрайно интересно!
Да, служил съм в казарма !
Като пълен отличник в школата, трябваше да ме произведат в офицерски чин!  Но ми предложиха сделка/ няма нищо ненормално в това/ и се озовах в Ямбол- началник - химическа служба на полк!

Първата работа на " червея" беше да постави на мястото им  македончетата/ чисти българи, говорещи на диалекг, който разбирах, всъщност/, които  си позволяваха  да деребействат
Пратиха ми едно,  да ме проучи, посегна да вади пистолета ми  от кобура , когато бях наряд!? Докаго се усети, пистолетът беше изваден,  зареден и насочен в челото му!  С нареждане заднешком, с вдигнати ръце,  да излезе  от дежурната стая!
Само смутолеви, че съм бил много лют!  И излезе, както му заповядах!
 Македонците/ всъщност  Българи/ станаха мои хора! Издържах теста им Не се оказах червей! Който ги познаха, знае какво казвам и какво имам предвид!

Или когато при изпитание с напалмов фугас огънят се насочи към резервоари с гориво ! Пратих войник за помощ, въпреки, че най бързо километърът до поделението щях да пробягам аз! И да се спася!  Имах покрити норми за кандидат- майстор!  Но не можех да изоставя хората си в такъв момент!

Или на самото учение, в присъствието на маршал Якубовски !
Когато старшината не можа да взриви напалмовия фугас, въпреки ,че  това беше отработвано десетки пъти!
За секунди трябваше да взема решение !
Извадих батериите от взривателя и хукнах към фугаса Сигурен бях, че е свързан накъсо Но и всичко друго можеше да се очаква!  
Да , оказа се на късо свързване.  За секунди го оправих ,върнах се и го взривих Учението започна!

Или пък когато един от любимите ми македонци беше заспал на пост на погребите, най- важния пост, - в гъста и висока трева, както се разбра по- късно!
Дежурният по полк ми нареди да извадя и заредя пистолета!  И да стрелям при най- малко движение!  Сигурно е знаел, че имам снайперска стрелба, от досието в школата.  Казах му, че ако стрелям, ще го ликвидирам!
Каза ми да избирам, в такива случаи, ако случайно бъдат настъпани,  те изпразвали автомата!
Той или ние?
За щастие, не се стигна до там!

Бих подминал всичко това, но резултатите от последните месеци ми подсказват, че лъжи и измислици повторени сто пъти, заприличват на истина за някои!
Затова не бива да се подминават
Пък интелигентният да отсъди!

Аз измених на принципа си,  да не публикувам тук, преди да го направя в печата поне! И получих наказание респективно! Дали е заслужено, няма да коментирам!
От комплексари!
Но това е друга тема!


П.П.  
Назованите да се наредят на опашка ! За минуси!
Да покажат, че поне това умеят!



Гласувай:
33


Вълнообразно


1. merlin68 - Политиката е мръсна работа. А в д...
11.09.2017 22:07
Политиката е мръсна работа. А в държава изпаднала в колониална зависимост като нашата, политиката е направо... В такива държави с политика се занимават основно най-големите отрепки, БСП... СДС... няма значение
цитирай
2. mt46 - Здравей, Лео!
11.09.2017 22:21
Срамно е хора, които не те познават, да ти дават разни обидни определения... Нали ценност на демокрацията е да мислим различно, да бъдем толерантни към чуждото мнение? Не е ли доста странно, че хора с уж демократични разбирания имат тоталитарно, деспотично, догматично мислене!? Да не говорим за липсата на елементарно възпитание...
Лека вечер!
цитирай
3. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю Мерлин!
11.09.2017 22:28
merlin68 написа:
Политиката е мръсна работа. А в държава изпаднала в колониална зависимост като нашата, политиката е направо... В такива държави с политика се занимават основно най-големите отрепки, БСП... СДС... няма значение


Както винаги си абсолютно точен!
Бях залитнал в началото, но бързо се усетих и се отдръпнах!
Политиката е работа за мръсници
Особено при нас, целящи единствено да оправят себе си!
Друга цел нямат!
Е, каква е разликата тогава между комунисти и демократи например
Да търсим ,кой е изоставащ в това ли?

Хубава вечер,Мерлин!
цитирай
4. leonleonovpom2 - Благодаря ти Марине ,за думите на истински човек и приятел!
11.09.2017 22:46
mt46 написа:
Срамно е хора, които не те познават, да ти дават разни обидни определения... Нали ценност на демокрацията е да мислим различно, да бъдем толерантни към чуждото мнение? Не е ли доста странно, че хора с уж демократични разбирания имат тоталитарно, деспотично, догматично мислене!? Да не говорим за липсата на елементарно възпитание...
Лека вечер!


Така е, мен повече ме жегна това ,че съм длъжен да мисля като определителя Даже ,ако желая, можел и да ми се представи!
Мерси, представи се предостатъчно, няма никаква нужда от личното му представяне! Може би заплашва и с физическа разправа!?
Какво да говорим, времето на белия терор май не е отминало!
Имам докторат, внедрявания, публикации, предложен договор за работа от водещ Университет в Европа! При проблем са ме търсили от заводи в цяла България
Да, сега заводи няма!
Нещо в анализа му за мен куца генерално!
Един приятел , футболист, като стана свидетел на един разговор, къде съм бил и за какво, поиска да му обясня работата си, на какво ниво е?
Бързо намерих лесно обяснение. Ами на ниво футболист от национален отбор Търсят го в страната и в чужбина дори!
Отговорът му беше лаконичен- Ясно, разбрах!

Да , тоталитарен метод ползва!
И проличават егоизмът и двуличието! " Борците " срещу тоталитаризма са изявени тоталитаристи?!
Има и друго куриозно В интересите си е посочил...."правото" Може би има предвид юмручното!?

Хубава вечер, Марине!
цитирай
5. mrazekoff - Човещината е на първо място!
12.09.2017 08:50
Всякакво определение написани в заглавието само показват безсилието на човека, който ги изрича. Българския език е безкрайно богат, за да можеш да се изразиш пълно и да защитиш тезата си. Всякаква партийност води към действие, които могат да се нарекат подли. За мене има само две определение - човек и нечовек... Ако най-големия ти враг и противник на политическата сцена спаси живота ти, как би го определил???? Никога не съм бил в плен на политическите партии, залитания по политиката и движения. Всичко, каквото съм направил до сега е единствено и само от човешка гледна точка. Винаги съм се отвращавал от залитания като русофили, русофоби, туркофили, туркофоби и пр. Отвращавал съм се и от плача по миналото /в политически план/. Човек живее, работи и твори днес и сега - в този момент. Миналото е мъртво, а бъдещето неясно. Хубаво е човек да се връща в мислите си назад и да вади съответните изводи, но и да мисли правилно, да отчита грешките /ако ги е имало/. Както казах в началото - безсилието ражда омразата - нека да бъдем силни и Човеци!
цитирай
6. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
12.09.2017 09:04
mrazekoff написа:
Всякакво определение написани в заглавието само показват безсилието на човека, който ги изрича. Българския език е безкрайно богат, за да можеш да се изразиш пълно и да защитиш тезата си. Всякаква партийност води към действие, които могат да се нарекат подли. За мене има само две определение - човек и нечовек... Ако най-големия ти враг и противник на политическата сцена спаси живота ти, как би го определил???? Никога не съм бил в плен на политическите партии, залитания по политиката и движения. Всичко, каквото съм направил до сега е единствено и само от човешка гледна точка. Винаги съм се отвращавал от залитания като русофили, русофоби, туркофили, туркофоби и пр. Отвращавал съм се и от плача по миналото /в политически план/. Човек живее, работи и твори днес и сега - в този момент. Миналото е мъртво, а бъдещето неясно. Хубаво е човек да се връща в мислите си назад и да вади съответните изводи, но и да мисли правилно, да отчита грешките /ако ги е имало/. Както казах в началото - безсилието ражда омразата - нека да бъдем силни и Човеци!



Напълно съм съгласен!
Трябва да бъдем хора пред всичко!
Политиците са едни паразити, добре живеещи си на гърба на останалите
все пак , трябва да има върховенство Политикът, за да остави следа, освен външност, трябва да направи и нещо полезно и то много за хората
Историята е разказ за миналото, по- скоро приказка, какъвто беше и предходния ми постинг
Да, то не бива да се забравя , нои не бива да се живее само с него
Лош пример дава такъв определител
Всичко съм постигнал с труда и с ума си Да ме изкарва някакъв нагаждач?
Ако е така ,явно има предвид и съвремието, че и то е на нагаждачи
Да ме съди, при положение, че изобщо не познава нито работата ми, нито какво съм направил По инсинуации!
Нацистки, сталинистки метод за осъждане на хората- по внушения!
Прав си, човек живее в съвремието, не в миналото!

Хубав ден, приятелю!
цитирай
7. batogo - !!!:)))Поздравления, Иване!
12.09.2017 09:22
Добър отговор си дал на агресивния примитив! Погледнал си спокойно в очите озлобеното куче, усмихнал си се снизходително, подхвърлил си му малко храна, която не му е по вкуса и си го подминал, оставяйки го да се засинява от злоба.
Хубав ден, приятелю!
цитирай
8. zzz65 - Защо й обръщаш внимание? Това за мен ...
12.09.2017 13:23
Защо й обръщаш внимание? Това за мен губене на време. Нима вярваш че те станат пи добри??? Или че ще промениш нещо? Мръсотията , клеветата е много по голяма отколкото можеш да си представиш. Да осмееш един мръсник ще се яви друг по умеел и безскруполен. Това е пазарната икономика.по български
цитирай
9. leonleonovpom2 - Благодаря ти, Огняне!
12.09.2017 13:51
batogo написа:
Добър отговор си дал на агресивния примитив! Погледнал си спокойно в очите озлобеното куче, усмихнал си се снизходително, подхвърлил си му малко храна, която не му е по вкуса и си го подминал, оставяйки го да се засинява от злоба.
Хубав ден, приятелю!


Чудесно си го описал, колкото и да е неприятна темата, изпитах удоволствие от прочетеното!
Свикнал съм на какво ли не, видял съм също какво ли не, но такава нерегулирана злоба акълът ми не я побира!
Къде и как е отгледана?
И ако наистина има някакви основания, да я насочи, където трябва Със сигурност не съм аз причината за неудачите му
Освен това ,в контактите с други, непознати при това, се изисква култура, морал, възпитание, които в случая не са дефицитни, направо липсват!
Пюбимо занимание му било правото!? Какво право се питам, правото безконтролно да тормози и унижава другите ли?
Мисля ,че е крайно време на тази грозна практика тук, в блога,, неудачници по подобен, долен начин да си избиват комплексите, да бъде сложен край!
Има бойни спортове, психиатрии, манастири, да се насочат там!

Хубав ден, приятелю
цитирай
10. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
12.09.2017 14:04
zzz65 написа:
Защо й обръщаш внимание? Това за мен губене на време. Нима вярваш че те станат пи добри??? Или че ще промениш нещо? Мръсотията , клеветата е много по голяма отколкото можеш да си представиш. Да осмееш един мръсник ще се яви друг по умеел и безскруполен. Това е пазарната икономика.по български



Имаш право, не си струва човек да се занимава с такива!
Но има и нещо друго!
Такива нямат и чувство за мярка , просто не са в ред!
Да го направи и да спре! Не ,напротив, като не му обръщаш внимание се настървява още повече?
Създава илюзията, че казва истини, затова мълчиш!
Няма какво да кажеш
Не мога да бъда заблуден относно качествата на този пред мен Аз, който съм се занимавал основно с анализи, няма как да не мога да преценя стоящия насреща ми Съставям си точно мнение за него от начина му на контакт
Затова в случая смятам, че трябва да му се отговори!
Това е комплексарска проява! Такива трябва или да се лекуват, или да бъдат озаптени, принципно говоря!

Хубав ден ти пожелавам!
цитирай
11. getmans1 - Абе Симеонов, Ванка то, на всички ...
12.09.2017 14:26
Абе Симеонов, Ванка то, на всички ние ясно, че ни за комунист ставаш ни за фашист и за чий прас се демонстрираш като толераст, че то хептен непрестижно е!?
Зайби ги идиотите, и не им обръщай внимание на изродите ни едни!

А за занятието си прав.
В друг коментар съм ти казвал, че аз бях "гласът" на зам. нач. щаба на армията /оператора/ който го ръмоводеше това показно занятие. Командата за този взрив действително я повторих. Спомням си го добре защото в окопа под маскировъчните мрежи "шапките" яко се спекоха до момента когато оператора почерпи с по кутийка БТ, суха паста и по една "трофейна сатаНАТО-вска кока-кола!
цитирай
12. leonleonovpom2 - Здравей, Гетванс!
12.09.2017 16:52
getmans1 написа:
Абе Симеонов, Ванка то, на всички ние ясно, че ни за комунист ставаш ни за фашист и за чий прас се демонстрираш като толераст, че то хептен непрестижно е!?
Зайби ги идиотите, и не им обръщай внимание на изродите ни едни!

А за занятието си прав.
В друг коментар съм ти казвал, че аз бях "гласът" на зам. нач. щаба на армията /оператора/ който го ръмоводеше това показно занятие. Командата за този взрив действително я повторих. Спомням си го добре защото в окопа под маскировъчните мрежи "шапките" яко се спекоха до момента когато оператора почерпи с по кутийка БТ, суха паста и по една "трофейна сатаНАТО-вска кока-кола!


Да, коментирали сме и друг път, но по друг повод!

Разбирам да ме критикуват, но да има основание
Но да ме изкарват нагаждач, това няма нищо общо с мен!
Поемал съм, носил съм отговорност, работата ми винаги е била отговорна!
Никога не съм се възползвал от подобна привилегия

Бях разпределен в едно производство в Комбината
Отидох след казармата Оказа се ,че в момента няма място
Началник производствоно ме покани в кабинета Събеседвахме около половин час Каза ми, че евентуално след шест месеца ще има възможност, но аз не мога да чакам
Без да ме познава, каза да отида в Института Имало свободни места, доколкото знае Каза ми ,че съм за научна работа, но да приема всяка друга С времето ще ме оценят
Постъпих като работник Но и там бързо разбраха къде ще съм по- полезен

А иначе такива, на които не е необходимо да се обръща внимание това има ефект само върху наглостта им!
да, трудно подлежат на превъзпитание, по простата причина ,че то по начало им липсва
Но подобна свинщина е на път да стане водеща в блока, ако така продължава
Да, помпенето е пресилено наистина Гласове идват от приятелски групи във Фейсбук Но каква е стойността на хилядите гласове, като те не са прочели и дума? И стойността на съответната рубрика

Не търся разправа Просто е много грозно подобно поведение на очерняне и унизяване Дори и бушмените са много по-човечни и приятелски настроени към себеподобните си, отколкото някои тук
Не е нормално подобно поведение , това имам предвид!
цитирай
13. shtaparov - Да- не ни беше лесно в казармата но ...
13.09.2017 16:35
Да- не ни беше лесно в казармата но всички се гордеем,че сме служили там!
цитирай
14. leonleonovpom2 - здравей, приятелю!
13.09.2017 20:23
shtaparov написа:
Да- не ни беше лесно в казармата но всички се гордеем,че сме служили там!


Така е!
Не случайно имаше приказка, че не е мъж, този ,който не е бил войник и жена, тази, която не е раждала
По недоразумение,на наборна комисия, писаха данните на момче ,което имаше проблем със слуха с близко до моето име в моята наборна книжка Питаха го с моите имена, дали така се казва и той потвърди.
Но един ден ме викат на комисия за освобождаване от служба? Побърках се, какво са ми открили?
Започнах да възстановявам станалото на комисията. Всичко ми беше на място Щях да се разплача, как ще погледна приятелите в очите? Че имам дефект и съм негоден?
И изведнъж изникна този случай от паметта ми На него му прочистваха ушите, тече кръв от тях
Успокоих се Вече напипвах причината
Да, преглеждаха ми само ушите и цъкаха Какво е станало, че съм де оправил ?Тогава им казах вероятната размяна при ушния лекар
Тържествено се върнах при силно притеснените ми родители и им казах, че съм бетон, нищо ми няма!

Сега помпат мускули в тренировачни зали, но нямат и грам от качествата, които се придобиват в казармите!

Хубава вечер, приятелю!
цитирай
15. zaw12929 - ДАРВИНИЗМЪТ, ФАШИЗМЪТ, КОМУНИ...
14.09.2017 06:33
комунист и червей- ЕТО РЕАЛНАТА ЗАПЛАХА ЗА ЗАПАДА , КОЙТО РАЗВИ РОБОВЛАДЕЛСТВОТО, КОЛОНИАЛИЗМА И ОЩЕ: ДАРВИНИЗМСА, ФАШИЗМА, КОМУНИЗМА СА ИЗМИСЛЕНИ ОТ ЗАПАДА С ЕДНА Ц Е Л: КАК ДА ЗАВЛАДЕЯТ Р У С И Я , ЛИБЕРАЛНАТА ДЕМОКРАЦИЯ- С Ъ Щ О, А
Р У С И Я - ОТ НИЩО НЕ РАЗБИРА, НАПОЛЕОН, ХИТЛЕР- ЛОШ КЪСМЕТ РУСИЯ ГИ РАЗГРОМИ И СЕГА ЗАПЛАШВА БЪЛГАРИЯ НИЕ МИРОЛЮБИВО СИ СЪКРАТИХМЕ ВОЙСКАТА 5 ПЪТИ , А ТЯ... СЕ ПРЕВЪОРЪЖИЛА И СЕГА ЗАПЛАШВА И ЕС И НАЙ ВЕЧЕ БЪЛГАРИЯ. АКО ОТ АМЕРИКАНСКИТЕ БАЗИ СЕ ИЗСТРЕЛЯМЕ КЪМ РУСИЯ- ТЯ... РУСИЯ Е ИСТИНСКАТА ЗАПЛАХА ЗА БЪЛГАРИЯ- ДАЖЕ СЕ СЪЮЗИ С ТУРЦИЯ ЗА ДА НИ СЪСИПЕ ПАЗЕТЕ СЕ!!!
И З Х О Д Ъ Т: НАПАДЕНИЕТО Е НАЙ ДОБРАТА ОТБРАНА- НАПАДАМЕ РУСИЯ БЕЗ ДА МИГАМЕ И САМО ТАКА САЩ ЩЕ НИ ПОТУПАТ ПО ГЛАВАТА, ЗА ДА НИ НАТИКАТ ОКОНЧАТЕЛНО... В КАЛТА ПОД ЗЕМЯТА... ЗА ТАМ СМЕ!
цитирай
16. leonleonovpom2 - Поздрави, Зав!
14.09.2017 07:51
zaw12929 написа:
комунист и червей- ЕТО РЕАЛНАТА ЗАПЛАХА ЗА ЗАПАДА , КОЙТО РАЗВИ РОБОВЛАДЕЛСТВОТО, КОЛОНИАЛИЗМА И ОЩЕ: ДАРВИНИЗМСА, ФАШИЗМА, КОМУНИЗМА СА ИЗМИСЛЕНИ ОТ ЗАПАДА С ЕДНА Ц Е Л: КАК ДА ЗАВЛАДЕЯТ Р У С И Я , ЛИБЕРАЛНАТА ДЕМОКРАЦИЯ- С Ъ Щ О, А
Р У С И Я - ОТ НИЩО НЕ РАЗБИРА, НАПОЛЕОН, ХИТЛЕР- ЛОШ КЪСМЕТ РУСИЯ ГИ РАЗГРОМИ И СЕГА ЗАПЛАШВА БЪЛГАРИЯ НИЕ МИРОЛЮБИВО СИ СЪКРАТИХМЕ ВОЙСКАТА 5 ПЪТИ , А ТЯ... СЕ ПРЕВЪОРЪЖИЛА И СЕГА ЗАПЛАШВА И ЕС И НАЙ ВЕЧЕ БЪЛГАРИЯ. АКО ОТ АМЕРИКАНСКИТЕ БАЗИ СЕ ИЗСТРЕЛЯМЕ КЪМ РУСИЯ- ТЯ... РУСИЯ Е ИСТИНСКАТА ЗАПЛАХА ЗА БЪЛГАРИЯ- ДАЖЕ СЕ СЪЮЗИ С ТУРЦИЯ ЗА ДА НИ СЪСИПЕ ПАЗЕТЕ СЕ!!!
И З Х О Д Ъ Т: НАПАДЕНИЕТО Е НАЙ ДОБРАТА ОТБРАНА- НАПАДАМЕ РУСИЯ БЕЗ ДА МИГАМЕ И САМО ТАКА САЩ ЩЕ НИ ПОТУПАТ ПО ГЛАВАТА, ЗА ДА НИ НАТИКАТ ОКОНЧАТЕЛНО... В КАЛТА ПОД ЗЕМЯТА... ЗА ТАМ СМЕ!


Медиите са страхотен манипулатор
Целта им е да те направят враг на самия себе си!
И успяват сред наивните и доверчивите
Политиката е голяма мръсотия
Тя самата обслужва мръсници, които единствено, за сметка на другите, се грижат само за себе си!
Относно това, кой ни е враг и кой не, от изминалите години стигам до извода, че нямаме по- голям враг от самите себе си!
В лицето на политиците ни!
Те, под формата ,че се грижат за нас, обслужват единствено и само себе си
Срещу България!
Крадецът вика- знае се какво
Преди имаше едно таван- 500 лева Не може заплатата ти да е над него А минималната заплата беше 80 лева
Сега Хампарцумян получава 100 000 лева на месец А минималната заплата е около 400 лева
Долната граница се е увеличила пет пъти, а горната-200?!
Висок професионализъм в Банките! Може би заради него фалират и източват милиони и милиарди Които други плащат
Ама преди зад тях стояля държавата
А сега кой стои зад тях- престъпниците ли?
Честно казано, повдига ми се от тази тема Не за друго, а, че откровени посредственици се подиграват със свестни хора!

Хубав ден, Зав!
цитирай
17. bojo12345 - Аз съм свидетел на такъв случай.
14.09.2017 10:44
След тежко занятие през деня е трудно да си вечерта караул. Няма начин да не задремеш за секунди или минути. В гарнизона, където бях, имаше офицер, който обичаше да залавя "провинени" и да ги изпрати в дисципа, обезовъоръжени.
Един войник взима няколко патрона в джоба и зарежда автомата. Идва проверката от нашия герой, смело. Войникът му казва три пъти СТОЙ!, но нашият човек си продължава. Следва изстрел с летален край за офицера. Последствия за постовия няма. Действа по устав.
Мож би затова новите политици се страхуват от завръщането на военната служба...
цитирай
18. leonleonovpom2 - Добре дошъл, Божидаре!
14.09.2017 21:16
bojo12345 написа:
След тежко занятие през деня е трудно да си вечерта караул. Няма начин да не задремеш за секунди или минути. В гарнизона, където бях, имаше офицер, който обичаше да залавя "провинени" и да ги изпрати в дисципа, обезовъоръжени.
Един войник взима няколко патрона в джоба и зарежда автомата. Идва проверката от нашия герой, смело. Войникът му казва три пъти СТОЙ!, но нашият човек си продължава. Следва изстрел с летален край за офицера. Последствия за постовия няма. Действа по устав.
Мож би затова новите политици се страхуват от завръщането на военната служба...


Истината е, че казармата правеше момчетата мъже, а не както казваше приятел-женчовци
Аз лично се научих да нося отговорност и да не бягам от нея Това качество, вече изградено, прехвърлих в цивилния живот
Имах и хора ,за които носех пряка отговорност
Баща ми сочеше Наполеон за пример, че на двадесет и няколко години е бил генерал! КОГАТО ИСКАШЕ ДА МЕ МОБИЛИЗИРА, ДА НЕ СЕ ПРЕДАВАМ!
Е, аз нямаше как да стана генерал, но на същата възраст изпълнявах успешно длъжност на щабен офицер, без в същото време да съм освободен от войнишки задължения

Отменянето на военната служба е само във вреда на България -по всички аспекти Истински мъж се става там, в казрмата, а не с помпане на мускули и вземане на стимулатори!

Хубава вечер ти пожеламам!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9133763
Постинги: 1348
Коментари: 29643
Гласове: 102591
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031