Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.10.2017 20:39 - НА УЛИЦАТА ... трудно е да се разбере , колко се познаваме ...
Автор: starshi1 Категория: Други   
Прочетен: 658 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 24.04.2018 11:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

           ... време ,... доказващо ни , безвремието във времето ни ... 

                                             
                  image

           Аз , на съпруга си не разрешавам такива работи ... , а ти ...

           Един от миговете , когато ..., за мен и моето момче , времето е без значение ..., може да бъде колкото се може по всеотдайно и по дълго ..., време в което , той винаги се старае да ми докаже , че ми дава много повече от своето себеотрицание и любов и може да ми даде още и още по много повече , от което и да е друго живо същество , без да очаква същото от мен , ... достатачно му е само да сме един до друг ...
       ... Преди няколко дни , в един такъв момент на взаимно себеизразяване и доизясняване във взаимоотншенията ни , покрай нас мина семейство на средна възрзст и жената каза на съпруга си .
       – Ммм ,... тоя пък , не го ли е гнус ?!?... аз и Дъч се напрвихме , че не чуваме ... , а тя продължи с питанията си , но към мен ... – Не е ли мръсен и заразен , и ... ?!? ...
В този момент аз и Дъч я погледахме малко учудено и той , като че ли разбрал , на пук на въпроса и , си завря муцунката , още по близо до брадата ми ... Помилвах го за да го успокоя ... , а той , като че ли старателно приготвяйки се , с одобрение да поглъща всяка моя дума , примляскваше самодоволно ..., казах и ... ;
       – Да , тялото и козинката му са малко поизцапани , но в замяна на това , сърцето и душата му са чисти и благодатни като утринната роса в горите и полята ... , за разлика от някои хора , които са облякани , натруфени и напарфюмирани като витрини , а сърцата и душите им са лицемерни и гнили ...
       ... и на свой ред я поитах ;;;
       – Госпожо , извенете , ... но , да Ви се е случвало някога , след като се освободите от самата себе си , да си разрешите да почувствате ,... хайде , да не е ЕГОТО , но поне чувствата на друго живо същество , да разберете нещо за неговото отншение спрямо Вас , да усетите всеотдйната му топлота ... - не бях завършил когата тя ме прекъсна ...
        – Аз , на съпруга си не разрешавам такива работи ... ти ... !!!?
...... сега на мой ред , аз я прекъснах ....
          – Те ... именно за това става реч госпожо ....!!! ...
         .... изглежда разбрала за какво става ,, реч "" , госпожата изостАви съпруга си и се забърза на долу към МОЛА , а ние двамата продължихме да се самопредставяне в себераздаването един към друг , защото винаги времето се оказва недостатъчно ...



Тагове:   две,   едно,


Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: starshi1
Категория: Други
Прочетен: 89765
Постинги: 80
Коментари: 5
Гласове: 29
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031