Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.03.2013 11:27 - Майката няма да умре
Автор: mutedvoice Категория: Други   
Прочетен: 1017 Коментари: 0 Гласове:
2



Топлината ми и майката в мен
не гаснат и умират поразени
от стрели с отрова на върха.
Болката изгаря ядно всеки ден,
и пари на душата
когато ти си се прицелил
и с наслада стреляш в мен...

...после те боли.
И плачеш. Молиш ме за прошка.
А питаш ли се ти дали
раната в душата ми гори ме
и колко пошло ми звучи
да ти прощавам грешките
с сърце от твоето оръжие
посочено?

Звучи си плоско
но ще кажа - 
аз винаги ще те обичам!
И теб,
и Теб, Любов.
И майката в мен.
И Старото, което все изрича
слова без думи в тъжен ден.

Когато ме погледнеш със омраза
ще ти отвърна със Любов,
защото съм научена на Нея,
а по твоята специалност имам двойка.
На любовта ти ще откликна с топлина
и за пореден път ще ти покажа
не себе си и как в дните тлея,
а твоето безсилие да бъдеш нов.

Често питаш се и покрай теб и мен - 
колко дълго и дали
ще бъда още с теб?
Ти така и не позна
Любовта и Майката, които
отровата ти пият всеки ден.
Пази си острите стрели
и цели се в мен. Добре.
А после се разкайвай и плачи.
Но знай, че Любовта не спира
острата злина,
а в себе си приема и прекършва
с нежна мекота
всичко що създадено е болка да твори.
С това въпросът свършва.
Болката ми служи само
да извирам в пречистена Любов
и Майката в мен да не умре.



Тагове:   майка,   стрели,


Гласувай:
2



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mutedvoice
Категория: Други
Прочетен: 49608
Постинги: 22
Коментари: 15
Гласове: 220
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930